Søger butik
Fra : André Nabulsi

Dato : 02-08-05 17:24

Hejsa

Jeg søger butikker, som kunne tænke sig at sælge erotiske DVD'er.

Butikken behøver ikke nødvendigvis at sælge denne type produkter i forvejen;
det kan f.eks. være en kiosk, minimarked, klub mv. Filmene vil fungere som
et godt ekstrasalg.

Filmene tilbydes med en meget fordelagtig aftale til en lav pris.

Kontakt mig venligt på mail eller telefon, hvis du ønsker mere information.

--
Regards
André Nabulsi

Fra : Kim

Dato : 03-08-05 09:23

On Tue, 2 Aug 2005 18:23:32 +0200, "André Nabulsi" <a@nixprinzali.dk>
wrote:

>Jeg søger butikker, som kunne tænke sig at sælge erotiske DVD'er.

Din annonce er off-topic i denne gruppe ( dk.erhverv ).

Læs gerne http://www.usenet.dk/netikette/crosspost.html ,
når du poster til flere grupper.

Din signatur er for lang.

fut : dk.admin.netikette