introfilm
Fra : Søren Mortensen

Dato : 02-08-05 10:49

Jeg skal lave en introfilm i flash som efter at den har spillet eller
brugeren har trykket på skip movie skal hoppe over i en alm html side
lavet
i DWMX2004
Har I nogle tuts eller råd

MVH Søren Mortensen

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 02-08-05 12:02

Søren Mortensen <ikkeminmailarm@get2net.dk> wrote:

> Jeg skal lave en introfilm i flash som efter at den har spillet eller
> brugeren har trykket på skip movie skal hoppe over i en alm html side
> [...]

Du skal bruge getURL.
--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

Fra : Søren Mortensen

Dato : 02-08-05 19:45

> Du skal bruge getURL.
> --
> Venlig hilsen
> Henrik Rasmussen

Det var et kort og enkelt svar - desværre ikke lige noget jeg blev meget
klogere af :( Jeg leder videre på nettet der må da findes nogle tuts om
det

Søren

Fra : Henrik Rasmussen

Dato : 02-08-05 21:18

> Det var et kort og enkelt svar - desværre ikke lige noget jeg blev meget
> klogere af :( Jeg leder videre på nettet der må da findes nogle tuts om
> det
>
> Søren

Ohh .... du er helt ny i Flash? Det skriver du ikke noget om – så vil
jeg foreslå dig at gennemgå de lessons der ligger i Help-menuen.

--
Venlig hilsen
Henrik Rasmussen

Fra : Ukendt

Dato : 04-08-05 21:26

"Søren Mortensen" <ikkeminmailarm@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg skal lave en introfilm i flash som efter at den har spillet eller
> brugeren har trykket på skip movie skal hoppe over i en alm html side
> [...]

Du laver en action efter filmen og en knap - begge med følgende kode:

on(release){
getURL("http://www.navnetpåminwebside.dk","_blank");
}

(eller erstat "blank" med "self" hvis det skal loade i samme vindue i stedet
for et nyt)

/JS