Summa: Hvordan ændret en faktura til "Beta~
Fra : Morten

Dato : 01-08-05 23:28

Hej

Når jeg laver faktura dukker de automatisk op under "Ikke betalte"...

Hvad gør jeg så når fakturaen er blevet betalt?

/Morten

Fra : Karsten Madsen

Dato : 02-08-05 07:17

"Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Når jeg laver faktura dukker de automatisk op under "Ikke betalte"...
>
> Hvad gør jeg så når fakturaen er blevet betalt?

Du indsætter den i kassekladden og derefter bogfører kassekladden

/karsten

Fra : Karsten H. Jensen

Dato : 04-08-05 00:29

Karsten Madsen wrote:
> "Morten" <REMOVE_post@simonsen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Du indsætter den i kassekladden og derefter bogfører kassekladden
>
> /karsten

Hvordan omgås automatiken uden ompostering? Er der ikke en mulighed for at
udskrive en kontantfaktura?
Karsten H. Jensen

Fra : Karsten Madsen

Dato : 04-08-05 08:55

"Karsten H. Jensen" <bito@karby.dk> skrev i en meddelelse

> Hvordan omgås automatiken uden ompostering? Er der ikke en mulighed for at
> udskrive en kontantfaktura?

Jo da.
Kryds i "Kontant" lige til højre for der hvor du sætter kryds for at
bogføre. Husk at vælge en konto hvor pengene skal bogføres.