Krabbekød...
Fra : HC

Dato : 01-08-05 10:50

Hej gruppe,

Jeg har aldrig været særlig stor udi fisk, men skal lave nogle krabbekager
til en sammenkomst... Derfor spørger jeg (måske dumt) hvor man
nemmest\billigst finder et pund krabbekød?

Forekommer det i supermarkeder eller skal jeg til en fiskehandler (dyyyyrt)?

HC

Fra : Betina Ottosen Ottos~

Dato : 01-08-05 11:01

Det billigste er klart krabbekød på dåse, som kan fåes alle steder, men det
er altså ikke så godt som de friske krabber. Pris og kvalitet hænger klart
sammen, men dåserne er ok.

Fra : Max

Dato : 01-08-05 11:36

Hej HC

> Forekommer det i supermarkeder eller skal jeg til en fiskehandler
(dyyyyrt)?

Det er ikke nødvendigvis dyre hos fiskehandleren, men det bedste
er jo friske krabbekløer og det er et helv..... arbejde.

Mvh Max