Jmail
Fra : David Trasbo

Dato : 01-08-05 10:51

Hej NG.

Jeg eksperimenterer med Jmail og er stødt på et problem. Når jeg har udfyldt
formularen og klikker "Send" får jeg en fejlmeddelelse. Den ser sådan her
ud:

Server object error 'ASP 0177 : 800401f3'

Server.CreateObject Failed

/kontakt/mail_sender.asp, line 5

800401f3

Linje 5 ser sådan her ud:

Set upload = Server.CreateObject( "w3.upload" )

Min server understøtter Jmail får jeg får ikke nogen fejlmeddelelse på denne
linje:

set msg = Server.CreateOBject( "JMail.Message" )

Er "w3.upload" mon et komponent for sig?

Håber der er nogle der kan hjælpe. Hvis nogen skal bruge yderligere
oplysninger kan de bare spørge.

--
David Trasbo.
http://indexpage.dk

Fra : vinten

Dato : 01-08-05 12:19

Hej David,

Ja - upload funktionen er en funktion for sig selv - læs evt. mere
her:
http://www.dimac.net/default2.asp?M=Products/MenuCOM.asp&P=Products/w3JMail/start.htm

/ Jan