Configuration af webservices
Fra : Søren Reinke

Dato : 01-08-05 09:27

Hejsa

Jeg er i gang med at lave en større samling af webservices.

Disse skal gerne kunne configureres fra web.config filen der ligger i roden
af webservice folderen.

Men hvordan gør jeg så hver enkelt webservice kan configureres hver for sig
?

Lige nu gør jeg f.eks.:
If System.Configuration.ConfigurationManager.AppSettings("LogIt").ToLower =
"True" Then

doLog = True

End If

Men alle webservices har 'LogIt' feltet de skal checke på, nogle er True
andre er False, hvordan laver jeg denne inddeling i web.config filen ?

Lige nu har jeg tilføjet dette til min web.config fil:

<appSettings>

<!-- The TimeToLive are defnied in minutes-->

<add key="TimeToLiveFrom" value="2880"/>

<add key="TimeToLiveTo" value="4320"/>

<add key="LogIt" value="True"/>

</appSettings>

Men det er jo generelt for alle webservice, men jeg vil gerne havde en
sektion per webservice.

Håber det giver mening

Hilsen Søren Reinke

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 02-08-05 17:09

Søren Reinke skrev:

> Jeg er i gang med at lave en større samling af webservices.
>
> Disse skal gerne kunne configureres fra web.config filen der
> ligger i roden af webservice folderen.

Webservices er en asp.net-teknologi, og spørgsmål om den slags
hører til i gruppen <news:dk.edb.programmering.dotnet>. Jeg vil
foreslå dig at oprette spørgsmålet der.
--
Jens Gyldenkærne Clausen