gule rev ?
Fra : Søren Nielsen

Dato : 31-07-05 23:08

Halløj ... jeg står snart og skal et smut på "revet" ...
Nogen der kan komme med nogen beretninger og evt. hints indtil dag ?

/sbn

Fra : Jens Bruun

Dato : 01-08-05 21:24

"Søren Nielsen" <sbn02@civil.auc.dk.nospam> skrev i en meddelelse

> Nogen der kan komme med nogen beretninger og evt. hints indtil dag ?

Ja, husk søsygepiller!

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/22/05)

Fra : Søren Nielsen

Dato : 01-08-05 21:31

Jens Bruun wrote:
> "Søren Nielsen" <sbn02@civil.auc.dk.nospam> skrev i en meddelelse

> Ja, husk søsygepiller!

Ja de kan da være rare nok - selvom jeg nu aldrig har været syg på nogen
af mine ture hidtil ... på trods af at flere var på vippen til at blive
aflyst

- men er nu mere interesseret i fiskeriet :)

/sbn

Fra : Jesper Laursen

Dato : 01-08-05 22:08

> "Søren Nielsen" <sbn02@civil.auc.dk.nospam> skrev i en meddelelse

> Ja, husk søsygepiller!
>
> --

Hehehe.. sidst jeg var afsted glemte jeg sgu pillerne. Og jeg skulle endda
slet ikke helt ud på revet. Ellers ret nederen kun at fiske i 35 minutter.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 03-08-05 21:43

Søren Nielsen wrote:
> Halløj ... jeg står snart og skal et smut på "revet" ...
> Nogen der kan komme med nogen beretninger og evt. hints indtil dag ?
>
> /sbn
Men er der nogen fisk ???

/sbn

Fra : Søren Nielsen

Dato : 03-08-05 22:13

I øvrigt ... nogen der ved hvor meget vind/vejr der omtrent skal til før
turene bliver aflyst ? - kan ikke lige huske hvad udsigten har sagt de
par gange de har måtte aflyse vores ture med yellow reef og mølboen ..

/sbn

Fra : Morten G. Jensen

Dato : 04-08-05 07:52

Puha, jeg var med Yellow reef i går onsdag, alt for meget vind og bølger!
Turen burde efter min mening ha været aflyst. Ud af 12 var der kun 7 som
fisket, resten var søsyge. Fangsten var efter forholdende god, for min del
ca 12 kg. renset torske filet. Men i dag har jeg det som skulle jeg have
gået
12 omgange med Tyson

Nej næste gang vil jeg være sikker på vind under 8 m/s

MGJ

Fra : Søren Nielsen

Dato : 04-08-05 09:37

Nu sad jeg desværre indenfor hele dagen i går ... hvor meget vind var der ?

/Søren

Fra : Morten G. Jensen

Dato : 05-08-05 06:22

Jeg vil tro omkring 10 - 13 m/s og en bølge højde på 3 meter

Fra : Søren Nielsen

Dato : 05-08-05 09:44

puha ... de lover 10m/s i hanstholm onsdag

/sbn

Fra : Soren Pedersen

Dato : 08-08-05 12:47

Morten G. Jensen wrote:
> Puha, jeg var med Yellow reef i går onsdag, alt for meget vind og bølger!
> Turen burde efter min mening ha været aflyst.

Jeg kan anbefale "Tindur". Han går ikke ud hvis vejret bliver for hårdt,
i modsætning til flere af de andre både der går ud så længe det ikke er
direkte farligt........

Mvh
Søren

Fra : Søren Nielsen

Dato : 08-08-05 16:18

Soren Pedersen wrote:

> Jeg kan anbefale "Tindur". Han går ikke ud hvis vejret bliver for hårdt,
> i modsætning til flere af de andre både der går ud så længe det ikke er
> [...]

Tak skal du ha' ...

Tindur er nu ejet af de samme som har 'Bonito', 'Yellow reef' og
'Mølboen' - og så vidt jeg ved sejler alle både eller ingen - sådan har
det i hvert fald været når jeg har skulle afsted ...

Derimod sejler jeg ALDRIG med M/S PIP igen ... manden sejler ud i kuling
og påstår at det er os der er noget galt med når alle undtaget 5 mand
ligger underdrejet ...

Men lige nu ser vejret til onsdagens tur sq' ikke ret godt ud ... 10m/s
vestlig vind :(
http://www.dmi.dk/dmi/index/danmark/byvejr_danmark.htm?by=7730

Mvh
Søren

Fra : Kim Hansen

Dato : 08-08-05 18:44

>Tindur er nu ejet af de samme som har 'Bonito', 'Yellow reef' og
>'Mølboen' - og så vidt jeg ved sejler alle både eller ingen - sådan har
>det i hvert fald været når jeg har skulle afsted ...

Det er nu ikke helt rigtigt, jeg har været ude hvor ingen andre
sejlede ud, gæt med hvem.. nemlig M/S PIP.
Og sidste år da vi var ude med Bonito, kunne vi selv vælge, om vi
ville ud eller blive inde. Vi tog ud i ( for ) voldsomt vejr syntes
jeg, men det løjede af og endte op i alle tiders tur.

>Derimod sejler jeg ALDRIG med M/S PIP igen ... manden sejler ud i kuling
>og påstår at det er os der er noget galt med når alle undtaget 5 mand
>ligger underdrejet ...

Det gørjeg eller nogen af dem der var med ude den dag heller ikke
mere.

Mvh Kim Hansen

M.V.H

Kim Hansen