Skal bios flashes ved DualCpu
Fra : Flemming Løvenhardt

Dato : 31-07-05 11:07

Jeg hra bestilt et GigaByte GA-8N-SLI Pro og en pentium 3,0 D processor.
Skal jeg flashe bios og hvordan gør jeg så det når jeg antager at den ikke
kan starte?
På forhånd tak
Flemming

Fra : N_B_DK

Dato : 31-07-05 13:18

Flemming Løvenhardt wrote:
> Jeg hra bestilt et GigaByte GA-8N-SLI Pro og en pentium 3,0 D
> processor. Skal jeg flashe bios og hvordan gør jeg så det når jeg
> [...]

Hvorfor antager du det ikke vil starte ?

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 31-07-05 15:35

Flemming Løvenhardt wrote:
> [...]
> Skal jeg flashe bios og hvordan gør jeg så det når jeg antager at den ikke

jeg ved ikke for det mobo du har købt, men med AMD boardene med nforce
chipset, kan du godt starte maskinen med gammel BIOS og dualcore, men
den kører singlecore indtil du har flashet BIOSen

Fra : N_B_DK

Dato : 31-07-05 23:12

Esben von Buchwald wrote:

> jeg ved ikke for det mobo du har købt, men med AMD boardene med nforce
> chipset, kan du godt starte maskinen med gammel BIOS og dualcore, men
> den kører singlecore indtil du har flashet BIOSen

Jeg vil gætte på det er et GigaByte GA-8N-SLI Pro han har købt....

--
MVH.
N_B_DK

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 31-07-05 23:29

N_B_DK wrote:

> Jeg vil gætte på det er et GigaByte GA-8N-SLI Pro han har købt....

ja og? jeg skriver at jeg ikke ved hvordan det er for det mobo han har
købt, det er vel fair nok?