hjemmeside
Fra : Ukendt

Dato : 31-07-05 08:50

For at gøre lidt reklame for mig selv, så har jeg i nogen tid arbejdet
med min hjemmeside - der bl.a. indeholder slægtsoplysninger vedlagt et
par hundrede billeder, hvoraf dog nogle endnu ikke er på plads og i orden.

se gerne www.baskholm.dk

) Børge

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 01-08-05 11:52

børge askholm wrote:
> [...]
> med min hjemmeside - der bl.a. indeholder slægtsoplysninger vedlagt et
> par hundrede billeder, hvoraf dog nogle endnu ikke er på plads og i orden.

--------
Tak for det.
Undertegnede er yderst interesseret i Køge Kirkebog, så hvis du lige vil
gøre den færdig . . . .

Og et sted ovre på den Amerikanske prærie sidder også en familie og
venter spændt

Hilsen Flemming Svendsen.

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-05 13:30

Flemming Svendsen wrote:

> [...]
> gøre den færdig . . . .
>
> Og et sted ovre på den Amerikanske prærie sidder også en familie og

Jamen når det nu er Køng i Båg herred, va jælper d så?

Fra : maj_britt

Dato : 06-08-05 20:14

"" skrev d. 01-08-05 13:30 dette indlæg :

> Jamen når det nu er Køng i Båg herred, va jælper d så?

Æv æv, håbede lige på at finde Ane Marie Christiansdatter, født d.
24-8-1815 i Køng, men næ nej, så heldig var jeg ikke.

Mangler ellers lige hendes forældre

Vh maj_britt

http://www.kandu.dk/

Fra : Ukendt

Dato : 07-08-05 16:53

maj_britt wrote:
-----
> Æv æv, håbede lige på at finde Ane Marie Christiansdatter, født d.
> 24-8-1815 i Køng, men næ nej, så heldig var jeg ikke.
>
> Mangler ellers lige hendes forældre

Køng sogn, Båg herred, kan fra 1815 findes og ses på diverse
landsarkiver og RA, men har du for langt til et sådant, da kan jeg måske
få tid til at slå det op når jeg igen kommer forbi.

Gi mig lige nærmere besked.

Venligst

Børge

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-05 13:31

Fra : Flemming Svendsen

Dato : 01-08-05 14:00

børge askholm wrote:

> Jamen når det nu er Køng i Båg herred, va jælper d så?

----
Undskyld . . . det første man bliver blind på er ellers knæene.
Man ser det man ønsker at se . . .
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 01-08-05 15:27

Flemming Svendsen wrote:

> ----
> Undskyld . . . det første man bliver blind på er ellers knæene.
> Man ser det man ønsker at se . . .
> Flemming

Der er da intet at undskylde, bortset fra at jeg har hørt det er
blindtarmen det først går ud over, men en sådan har jeg ikke haft siden
maj 1949.

Børge

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 01-08-05 16:04

Scripsit børge askholm:

> For at gøre lidt reklame for mig selv, så har jeg i nogen tid
> arbejdet med min hjemmeside - der bl.a. indeholder
> slægtsoplysninger vedlagt et par hundrede billeder, hvoraf dog
> nogle endnu ikke er på plads og i orden.

Jeg kan se du har fået de danske sprogfiler til at virke med version
3.3.4. Da jeg sidder og knokler med at få nyoversat sprogfilerne til
netop version 3.4.x så vil jeg da gerne vide hvad du gjorde for at få
dem op at stå. Hvis du selv har lavet en selvstændig oversættelse så
vil der nok være stor interesse for den.

Lars Erik Bryld

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-05 07:06

Lars Erik Bryld wrote:

> [...]
> dem op at stå. Hvis du selv har lavet en selvstændig oversættelse så
> vil der nok være stor interesse for den.

Nej jeg har ikke selv oversat men fået det af en ven hvis identitet jeg
ikke her kan afsløre, men jeg sender ham denne meddelelse så han han evt
selv reagere.

Venligst

Børge

Fra : Ukendt

Dato : 02-08-05 09:40

Lars Erik Bryld wrote:

> [...]
> dem op at stå. Hvis du selv har lavet en selvstændig oversættelse så
> vil der nok være stor interesse for den.

Desværre. Det er lukket land.

:-| Børge

Fra : Leif B

Dato : 02-08-05 19:13

Hvad er det der er så hemmeligt ved disse sprogfiler?
PhpGedView er et open source program som er stillet gratis til rådighed af
udviklerne. Hvad er den dybere menig i at lave sprogfiler til et open source
program for at holde det for sig selv?

I min version, som er 3.3.4, er der danske tekster. De er hentet på nettet
og fungerer fint.

Med venlig undren
Leif Bærtelsen

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 02-08-05 19:53

Scripsit Leif B:

> Hvad er den dybere mening i at lave sprogfiler til et open source
> program for at holde det for sig selv?

Der er nok en eller anden tilfredsstillelse i det - hver sin lyst.

> I min version, som er 3.3.4, er der danske tekster. De er hentet på
> nettet og fungerer fint.

Dem har jeg ikke set nogen steder, men der ligger jo så meget derude.

Lars Erik Bryld

Fra : twinie

Dato : 02-08-05 20:33

> [...]
> udviklerne. Hvad er den dybere menig i at lave sprogfiler til et open
> source program for at holde det for sig selv?

Oversætteren til de tidligere versioner, har vist afbrudt samarbejdet med
det øvrige PhpGedView-team, - og har samtidigt trukket sin oversættelse
tilbage. Mener at jeg har læst denne forklaring på
http://sourceforge.net/projects/phpgedview/ , men kan ikke finde den
korrekte ordlyd nu. Måske er den her omtalte version skrevet af samme person
????, - altså høn som ikke vil have versionen lagt ud sammen med
downloadversionen.

> I min version, som er 3.3.4, er der danske tekster. De er hentet på nettet
> og fungerer fint.

Og hvor har du så hentet denne version ???, - er det en der vil blive gjort
tilgængelig på den officielle PhpGedView-side ?

Det er lidt tosset, at vi sidder mange personer, og laver hver vores
oversættelse... især hvis der ligger een version, der kan downloades.

mvh Jette Jørgensen.

Fra : Leif B

Dato : 02-08-05 21:18

"twinie" <twinie@FJERNjetvadat.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>>
> Og hvor har du så hentet denne version ???, - er det en der vil blive
> gjort tilgængelig på den officielle PhpGedView-side ?

-----------------
Jeg har prøvet at spore hvor jeg fik den. Det viser sig at at filerne, 4
stk., er indeholdt i en zip-fil
ved navn PhpGedViev3.1.zip, altså en ældre version.
Jeg har udelukkende brugt PhpGedView for familens, testens og
nysgerrighedens skyld, ikke for at offentliggøre min forskning, men det
fungerer tilsyneladende upåklageligt.

charset=utf-8
Project: phpGedView
File: lang.da.php
Author: John Finlay
Translation: Arne Eckmann
Comments: Danish Language file for PHPGedView
Change Log: See LANG_CHANGELOG.txt

Fra : Lars Erik Bryld

Dato : 02-08-05 19:54

Scripsit børge askholm:

> Desværre. Det er lukket land.

Jeg kan ikke sige jeg er så overrasket. Jeg taster bare videre...

Lars Erik Bryld