Min strejker også i nedadgående retning.
Har lige haft den sendt til reparation under garantien,
men får den tilbage, hvor de siger den er fugtskadet og
ikke dækket af garantien.
Min telefon har aldrig fået vand eller andet væske, så
jeg kan ikke se det kan passe.
Jeg fik ovenikøbet SMS på min anden telefon, at telefonen
var repareret og sendt retur til min Sonofonbutik, der så efterfølgende
ringer mig op og siger den IKKE er repareret.
Jeg føler mig i den grad snydt af Sonofon og deres reparatør!
Jeg kan vel ikke gøre noget?
Jørgen
"Henrik Stidsen" <nntpspam@hs235.dk> skrev i en meddelelse
news:mn.fcb17d579a60c8e8.34878@news.hs235.dk...
> Tonni Madsen submitted this idea :
>> Det er jeg ikke sikker på at du kan, men hvis det er muligt så skulle
>> knappen (altså selve indmaden indenunder) passe fra en T 610, jeg fik min
>> skiftet hos telecare, og det var hvad der stod på regningen, men jeg ved
>> naturligvis ikke om det var en fejl, men det virker da meget
>> sansynligt...
>
> Hvad gav du for det ? min knap er nemlig begyndt at strejke ind i mellem,
> specielt i nedadgående retning.
>
> --
> Henrik Stidsen -
http://henrikstidsen.dk/
>
>