Rækkevidde på Blue-Tooth ?
Fra : ab©

Dato : 30-07-05 16:00

Rækkevidden er oplyst til "op til 100 m" - jeg bruger forbindelsen til min
printer - det virkede fint da jeg startede med at afprøve systemet med 5-7
m. mellem de 2 PC´er, der skal bruge printeren, men efterfølgende - hvor alt
er sat på plads - kan PC´erne ikke finde printeren, der stå 4-8 m væk - nu
er der etageadskillelse imellem (af træ).

Hvad er erfaringen med rækkevidde for Blue-Tooth (fabrikatet er level-one) ?

ab

Fra : Nicolai

Dato : 30-07-05 16:57

> [...]
> nu er der etageadskillelse imellem (af træ).
>
> Hvad er erfaringen med rækkevidde for Blue-Tooth (fabrikatet er level-one)

Er både printer og adaptor level one?