Tandlæge på en lørdag
Fra : Lisbeth

Dato : 30-07-05 10:51

Hvad stiller man egentlig op med slemme tandsmerter en lørdag når
tandlægevagten havde åbent mellem 9 og 10 .... hvilket jo p.t. er et
klokkeslet, der er passeret.

Der er tale om en 15-årig knægt, hvis kindtand er knækket på en ferie i
udlandet. Det så ud til, at problemet kunne vente til hans egen tandlæge var
tilbage fra ferie, men nu gør det pludselig uudholdeligt ondt. Og
tandlægevagten er som nævnt lukket.

Mvh. Lisbeth

Fra : Ukendt

Dato : 30-07-05 10:59

"Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.invalid.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> udlandet. Det så ud til, at problemet kunne vente til hans egen tandlæge
> var tilbage fra ferie, men nu gør det pludselig uudholdeligt ondt. Og

Kan du ikke ringe til din egen tandlæge?

Jeg har selv privatnummeret på min tandlæge, og kan ringe når som helst hvis
det er alvorligt.....

--
Michael

Brugt pigetøj sælges på www.sitecenter.dk/pigetoej
Brugt drengetøj sælges på www.sitecenter.dk/drengetoej

Fra : Lisbeth

Dato : 30-07-05 11:02

"Trekroner" <xx> skrev i en meddelelse
> "Lisbeth" <lisbeth_jacobsen@hotmail.invalid.com> skrev i en meddelelse

> Kan du ikke ringe til din egen tandlæge?

Knægten har skoletandlæge og de har ferielukket.
Prøver min egen tandlæge og ser, hvad der kommer ud af det.

Mvh. Lisbeth

Fra : Calle

Dato : 30-07-05 11:13

> [...]
var
> tilbage fra ferie, men nu gør det pludselig uudholdeligt ondt. Og

Ja, det er en kedelig situation i er havnet i - ring til lægevagten eller
den lokale skadestue, de kan fortælle hvad i kan gøre.
Nogle tandlæger kan tilkaldes udenfor normal åbningstid, vi
måtte betale 800 kr. ekstra for denne service.

Hilsen -
Calle

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-05 14:06

> [...]
var
> tilbage fra ferie, men nu gør det pludselig uudholdeligt ondt. Og

Hørte lige i radio'en, at det var et problem som der ville blive kigget på.
Kan ikke huske om der blev nævnt, at vist ikke lige var den korte
åbningstid, samt afvisning af patienterne, der ringede uden for denne, som
de fik deres betaling for. Har selv prøvet, at stå med en gebommerlig
tandpine, og blive afvist.
Helt ærligt, om det så var den sidste tandlæge på jorden, så konsulterer jeg
aldrig ham igen.

M.V.H.....Benny..