Øjet vs. mobilstråling
Fra : Andreas

Dato : 29-07-05 23:37

Hejsa.
Jeg har netop fundet denne artikel på nettet:
http://comon.dk/index.php/news/show/id=23000

Jeg søgte fordi jeg har fået en sort plet i mit venstre øjes synsfelt, som
bevæger sig med øjet når jeg kigger rundt. Det er lidt som at sidde en meter
fra en rude hvor der kravler en myre på ydersiden, imens man kigger ud (ikke
at forveksle med lægebegrebet "flyvende myg", som er noget helt andet). Var
til øjenlægen idag, der sagde at det er forholdsvis almindeligt at få
pletter i øjet, og han kunne sagtens se skaden i forstørrelseglas. Han kunne
dog ikke give en grund til hvorfor skaden opstår, og han sagde at det ikke
var sikkert at pletten går væk, men at man lærer at leve med det.

Nu er jeg typen der går rundt med mobiltlf i lommen døgnet det meste af
dagen og har gjort det i mange år.
Måske en sammenhæng?
Har andre oplevet lignende?

mvh Andreas

Fra : Else Holm

Dato : 31-07-05 10:33

"Andreas" <skodmail@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Hejsa.
> Jeg har netop fundet denne artikel på nettet:
> http://comon.dk/index.php/news/show/id=23000

<klip>

> Nu er jeg typen der går rundt med mobiltlf i lommen døgnet det
> [...]

Hej

Jeg kan ikke sige, at det ikke har noget med hinanden at gøre i
dit tilfælde, men det behøver det i hvert fald ikke at have. Jeg
har lignende pletter for øjet. De er opstået længe før, jeg
stiftede bekendtskab med en mobil, så i mit tilfælde, er der ikke
sammenhæng med mobilen.

--
Else