Billede -> Billede pop up
Fra : Jacob

Dato : 29-07-05 16:34

Hey Folkens!
Skriver til jer fordi I MÅSKE ved dette, og jeg vil virkelig
gerne have hjælp, så jeg er klar til avislisten, hvor RealNews
kommer på snart på Højhuset... RealNews: www.real-aquo.dk
Jeg vil lige bede jer om en ting for mig.
Jeg vil virkelig gerne have hjælp !

www.smaq.dk -> se den avis..
Det er bare et eksempel.. der findes mange aviser med det::

Inde under "Galleri" ... Man trykker på et lille billede... Og så
popper det op i nyt vindue som stort (fuld størrelse) billede...
Hvordan gør man det? Laver det så lille, og så laver det til
stort i popup... Hvordan ser koden ud??

Please hjælp! Det var det hele!
Kan du ? Please skriv: musik@jacobpm.dk

På forhånd mange tak!

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 29-07-05 17:06

Jacob skrev:

>Hvordan gør man det? Laver det så lille, og så laver det til
>stort i popup... Hvordan ser koden ud??

Kig i sidens kildekode, men ellers kan det laves på mange måder.

En ad de bedre har jeg vist på
http://ellentoft.1go.dk/pop/

>Kan du ? Please skriv: musik@jacobpm.dk

Nej, man spørger i nyhedsgrupper og får svar samme sted,andre
kunne bruge svaret og ellers ved man jo heller ikke, hvad der er
svaret, hvis man har nogle kommentarer.
--
Knud

Fra : Jonna Yde

Dato : 30-07-05 13:43

Hej.
Prøv et Coppermine billedgalleri, kan downloades på
www.coppermine.com. PHP/Mysql script. Det kan vist det du
efterlyser og meget mere til.