Sikker logud funktion.
Fra : Christoffer

Dato : 29-07-05 11:23

Hej, jeg er tilbage igen!
Hvordan laver jeg en ordentlig udlukningsfunktion? Brugeren er registreret
på session, men hvis jeg laver en simpel logud knap, så er det muligt bare
at gå tilbage i "historien" med tilbage knappen og så er man logget ind
igen. -Kan det ikke undgås?

--
Christoffer

Fra : Ulrik Nielsen

Dato : 29-07-05 12:49

Christoffer wrote:
> [...]
> at gå tilbage i "historien" med tilbage knappen og så er man logget ind

fjern brugerens sessiondata og evt. cookie.

--
ulrik nielsen |
from bofh | http://www.cs.wisc.edu/~ballard/bofh/