Perlebroderi
Fra : Ruth Nielsen

Dato : 28-07-05 17:03

Hej Gruppe

Jeg er ny i denne gruppe, må jeg stille et spørgsmål?

Er der nogen her der ligger inde med opskrifter på perlebroderi fra
"Stenboden"? Jeg har prøvet perlesyning før, men nu vil jeg gerne i gang
igen.

Hilsen Carina

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 05-08-05 21:22

"Ruth Nielsen" < skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Er der nogen her der ligger inde med opskrifter på perlebroderi fra
> "Stenboden"? Jeg har prøvet perlesyning før, men nu vil jeg gerne i

Nå ja, min nevøs kæreste vil gerne i gang med den mere krævende type af
perlesyning, er der nogen der ved om dette er den rigtige gruppe at
stille spørgsmål om håndarbejde i?

Ruth

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 06-08-05 06:24

Fri, 5 Aug 2005 22:21:30 +0200, skrev "Ruth Nielsen"
<cfs29093a@post.cybercity.dk> i dk.fritid:

>Nå ja, min nevøs kæreste vil gerne i gang med den mere krævende type af
>perlesyning, er der nogen der ved om dette er den rigtige gruppe at
>stille spørgsmål om håndarbejde i?

Ja, det burde være den rigtige gruppe denne her (der har da før været
diskuteret andre håndarbejdstyper herinde), men måske sidder der ikke
lige andre perle-syere og kigger med.....
Men måske kunne du/I have glæde af http://www.rokken.dk, hvor der
findes forum for en masse forskellige emner, deriblandt også noget om
perlesyning

--
mvh Gitte Sørensen
Gitte's Rodebutik: http://gydda.dk

Fra : Mor Karen

Dato : 06-08-05 08:24

Hej

Ruth du kan kontakte mig så kan jeg evt hjælpe dig med nogle kopier, ellers
har jeg en veninde der kan.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 07-08-05 23:14

"Gitte Sørensen" skrev i en meddelelse

"Ruth Nielsen" skrev i dk.fritid:

> [...]
> Men måske kunne du/I have glæde af http://www.rokken.dk, hvor der
> findes forum for en masse forskellige emner, deriblandt også noget om

Det vil jeg da sige tak for - det lyder spændende med "rokken", det må
vi prøve.

Hilsen Ruth