Makreller i Hvide Sande
Fra : bjarne rasmussen

Dato : 28-07-05 14:03

Hej NG,
Er der nogen der ved om der bliver fanget makreller i Hvide Sande eller er
det for tidligt ??

Mvh. Bjarne.

Fra : Wagner

Dato : 29-07-05 06:49

"bjarne rasmussen" <blr@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG,
> Er der nogen der ved om der bliver fanget makreller i Hvide Sande eller er
> det for tidligt ??
>
> Mvh. Bjarne.

Det er for sent...
Wagner

Fra : bjarne rasmussen

Dato : 30-07-05 18:17

Hej Wagner.
For sent ??
Normal højsæson går fra sidste uge i Juli og de 2 første uger i August.
Var dog lige et smut deroppe i går men så ikke skyggen af makreller fra
kysten af men de fanger dem fra bådene som sejler ud med lystfiskere.
Fiskede hele dagen og fik en tobis på 25 cm + 2 terner ja det er
rigtigt nok de havde vinger.
Er iøvrigt ikke sjove at få fri når man bruger fireline :-0

Mvh. Bjarne.

Fra : Charlotte

Dato : 31-07-05 08:24

an egentlig makreller med?

Fra : Charlotte

Dato : 31-07-05 08:26

Den klippede lige af...

Hvad fanger man makreller på?

Fra : Calle.

Dato : 31-07-05 10:15

Charlotte wrote:
> Den klippede lige af...
>
> Hvad fanger man makreller på?

Man kan købe førdige makrel forfang, minder meget om sildeforfang
--
Calle.

Fra : PMH

Dato : 31-07-05 13:18

<CharlotteFJERN@FJERN5750.dk> skrev i en meddelelse

> Hvad fanger man makreller på?

Makrelforfang, pirk, blink.
Når de er der, går de efter alt hvad der er skinnende, og
alt hvad der er farver på..
De er ikke så kræsne

PMH