Vedr. USB 2.0
Fra : Ove Kristensen

Dato : 28-07-05 08:18

Hej allesammen !

Jeg har et bundkort der hedder Asus A7N8X - E - deluxe -hvordan får jeg det
helt specifikt til at køre 2.0 på USB portene, jeg har servicepack 2
installeret?

Hvordan kan man se om USB portene kører 2.0?

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : John

Dato : 28-07-05 10:16

On Thu, 28 Jul 2005 09:18:19 +0200, "Ove Kristensen"
<ovek@adslhome.dk> wrote:

> [...]
>installeret?
>
>Hvordan kan man se om USB portene kører 2.0?

- Der kommer i kontrolpanel (enhedskontrol) en ekstra usb host
controller, som er enhanced eller sådan noget

- hvis du påsætter noget udstyr, som kan usb 2.0. Hvis ikke det kører
usb 2.0 så vil windows fortælle, at det ikke kører optimalt.

- Hastighedsforskellen imellem usb 1.1 og usb 2.0 er 40x, så det
skulle nok være til at observere. F.eks. kan usb 2.0 eksterne
harddiske køre ganske forrygende.

mvh

John

Fra : Ove Kristensen

Dato : 29-07-05 10:16

"John" <johnknuhtsenSP@Mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

> - Hastighedsforskellen imellem usb 1.1 og usb 2.0 er 40x, så det
> skulle nok være til at observere. F.eks. kan usb 2.0 eksterne

Hej John !

Tusind tak for hjælpen og god weekend - herligt med din info.

Med venlig hilsen
fra
OveK.

Fra : Esben von Buchwald