Dyrlæger
Fra : Kito

Dato : 28-07-05 06:07

Der hvor jeg bor er der flere dyrlæger i områdes. Den ene dyre end den
anden. (Aalborg)
Min hund havde problemer med et forben som skulle undersøges og jeg ringede
til dyrlægen i Ulsted som sendte mig videre pga manglende røntgen til
Dronninglund.
Jeg skriver lige det op der står på regningen.

Kunsultation 240,-
Røntgen (3 billeder) 250,-
Medicin (3 indsprøjtninger) 96,-
1 gl. fenylbutazon 32,-
1 pk. Frontline 154,-
ialt 772 + moms

Kan det gøres billigere?

Jeg har tidlige betalt over det dobbelte for undersøgelser i og omkring
Aalborg kærneområde.

mv
En glad mand.

Fra : Futte

Dato : 28-07-05 06:31

Det er ca de samme priser vi har på Møn - dejligt ikke at blive flået
økonomisk når man har brug for en dyrlæge.

M.v.h.

LH

Fra : Ditte

Dato : 28-07-05 09:57

"Futte" <le_ha@privat.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ca de samme priser vi har på Møn

Hej

Hvor holder denne dyrlæge til? Jeg er nemlig lige flyttet til Stege.

Hilsen Ditte

Fra : Futte

Dato : 28-07-05 11:16

Vi har Møns dyrehospital og det er dem jeg bruger (der er kun dem på Møn) De
bor Storegade 92

M.v.h.

LH

Fra : Ditte

Dato : 28-07-05 11:21

> Vi har Møns dyrehospital og det er dem jeg bruger (der er kun dem på Møn)
> De bor Storegade 92

Hej

Tak for hjælpen.

Hilsen Ditte

Fra : qfha

Dato : 28-07-05 07:13

Dejligt at høre om en sober regning. Lad os få noget mere åbenhed om
dyrlægeregninger.
Det var et oplagt emne at undersøge for et forbrugerblad.

mvh
qfha

Fra : fam. Ager

Dato : 28-07-05 07:40

> [...]
> ialt 772 + moms
>
> Kan det gøres billigere?
>
> Jeg har tidlige betalt over det dobbelte for undersøgelser i og omkring

det kan du absolut ikke klager over!!

jeg kan fortælle at jeg lige har fået en tæve steriliseret, en ekstra
konsultation dagen efter med smertebehandling, væskeindsprøjtning, og noget
kvalmestillende fordi hun var meget dårlig.
stingene blev taget i forgårs og samtidig fik jeg 2 katte og 3 hunde
vaccineret og gået efter i sømmene, regningen lød på ialt 4200,- jeg troede
faktisk at det løb op i mere.

men det ville da være fint, med mere åbenhed omkring de forskellige
dyrlægers priser.
men mon ikke prisen også hænger sammen med beliggenhed og faglig
ekspertise?.
det ser man også i andre fag, feks. en frisør, ikke at det er at sammenligne
med en dyrlæge, men alligevel.

mvh. marie

Fra : Jytte B

Dato : 28-07-05 07:52

> [...]
> ekspertise?.
> det ser man også i andre fag, feks. en frisør, ikke at det er at
> sammenligne med en dyrlæge, men alligevel.

Vores dyrlæge har sine priser på sin hjemmeside www.dyr-i-centrum.dk . Det
er ikke de billigste priser, men vores dyr har altid fået en fin behandling,
og der har aldrig været komplikationer ved div. sterillisationer, som der
har været en del af i tidens løb.

hilsen
Jytte

Fra : Kito

Dato : 28-07-05 21:48

> [...]

>almindelige mennesker og dyr, efter de har fået ZOO som kunde. (Nogle skal
Dette er ikke den eneste uheldige episode, fordi de absolut for enhver pris
holder liv i hvadsom helst for pengene skyld.
Dyrlæger på landet er ikke amartører, men har et andet syn på kæledyr.
Selvfølgelig saver man ikke den gren over man sidder på og sålænge kunden
står med tårer i øjnene og en fed tegnebog så bare kom til Gistrup

vh
Poul

Fra : x Vuf x

Dato : 28-07-05 21:45

On Thu, 28 Jul 2005 07:06:33 +0200, "Kito" wrote:

> [...]
>ialt 772 + moms

>Kan det gøres billigere?
>Jeg har tidlige betalt over det dobbelte for undersøgelser i og omkring

Ja, det forstås! Jeg har tit truet med at emigrere til Nordjylland
alene på grund af de billige (og dygtige) dyrlæger!

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
1 pige og 2 drenge + 2 piger og 1 dreng.

Fra : Benny Mortensen 9700

Dato : 29-07-05 08:37

"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev i en meddelelse
> On Thu, 28 Jul 2005 07:06:33 +0200, "Kito" wrote:
>

> Ja, det forstås! Jeg har tit truet med at emigrere til Nordjylland
> alene på grund af de billige (og dygtige) dyrlæger!

De er da ikke billige... Tænk bare, at jeg gav da næsten Kr 1500,- incl
moms, og det bare for at få taget blodprøver af 10 får og en vædder.
Okay, det var så godt nok incl de Kr 370,- som laboratoriet skulle have, for
at behandle prøverne, og at dyrlægen kom ud til mig.... Og dem kalder du
billige )....

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 30-07-05 09:57

On Fri, 29 Jul 2005 09:36:43 +0200, "Benny Mortensen 9700" wrote:
> [...]

>Okay, det var så godt nok incl de Kr 370,- som laboratoriet skulle have,
>for at behandle prøverne, og at dyrlægen kom ud til mig....

Ja så absolut da!!!
Selv om din smiley nu har 2 dobbelthager, så er du åbenbart
en af de der mærkelige (jeg tror, de kaldes jyder), der bruger
muldvarpeskind til pengepung! ;-D

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 drenge + 1 pige og 1 dreng.

Fra : Benny Mortensen

Dato : 31-07-05 13:37

> Ja så absolut da!!!
> Selv om din smiley nu har 2 dobbelthager, så er du åbenbart
> en af de der mærkelige (jeg tror, de kaldes jyder), der bruger
> muldvarpeskind til pengepung! ;-D

Det skal sgu nok passe....Nå lad os nu se om dette skrammel virker.
Totalt nedbrud, og der kommer sikkert et mere... Den påstår sgu at min
harddisk ikke har det ret godt.

M.V.H....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 01-08-05 09:11

On Sun, 31 Jul 2005 14:37:20 +0200, "Benny Mortensen" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Det skal sgu nok passe....Nå lad os nu se om dette skrammel
>virker. Totalt nedbrud, og der kommer sikkert et mere...
>Den påstår sgu at min harddisk ikke har det ret godt.

Ups da osse... Er det måske på tide at ta' backup mens tid er
og ellers få ryddet op i kassen?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 01-08-05 10:14

> Ups da osse... Er det måske på tide at ta' backup mens tid er
> og ellers få ryddet op i kassen?

Altså Sonja.... Du ved da godt, at rigtige mænd tager ikke Back-Ups..

Vi græder bare tit.

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 01-08-05 22:18

On Mon, 1 Aug 2005 11:14:21 +0200, "Benny Mortensen" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Altså Sonja.... Du ved da godt, at rigtige mænd
>tager ikke Back-Ups..
>Vi græder bare tit.

Jamen hvad det angår, føler jeg mig også
tit som en rigtig mand! ;-D

Fra : Benny Mortensen

Dato : 02-08-05 09:03

> Jamen hvad det angår, føler jeg mig også
> tit som en rigtig mand! ;-D

Tja, men den har nu truet længe, så jeg vidste jo på en måde, at det ville
komme.
Har dog altid antaget, at det var mit gamle Windows der skrantede noget, men
nu ser det jo ud til, at harddisken havde en god del af skylden....
Nå vi skal jo altid se lyst på tilværelsen, så hvis jeg nu lader den
krakkelere helt,
så må skrubtudsen da give lov til at købe en ny computer ))

M.V.H....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 02-08-05 10:51

On Tue, 2 Aug 2005 10:03:24 +0200, "Benny Mortensen" wrote:
> [...]

>Nå vi skal jo altid se lyst på tilværelsen, så hvis
>jeg nu lader den krakkelere helt, så må skrubtudsen
>da give lov til at købe en ny computer ))

Hvad fejler den gamle da?
Kan du ikke nøjes med en ny HD?

Fra : Benny Mortensen

Dato : 03-08-05 08:02

> Hvad fejler den gamle da?
> Kan du ikke nøjes med en ny HD?

Hold nu op Sonja.... Tænk hvis hun læser det
Den her gamle 450'er kunne da godt trænge til en afløser.

M.V.H.....Benny..

Fra : x Vuf x

Dato : 04-08-05 22:53

On Wed, 3 Aug 2005 09:02:00 +0200, "Benny Mortensen" wrote:
>"x Vuf x" <sonpetnospam@nospampc.dk> skrev...

>Hold nu op Sonja.... Tænk hvis hun læser det
>Den her gamle 450'er kunne da godt trænge til en afløser.

Jamen Benny altså! Hvorfor skifte toweret o.s.v.,
hvis det kun er harddiscen, der fejler noget?
En ny HD kan så købes i 120 GB eller så'n...

Fra : Karina

Dato : 29-07-05 19:18

"Kito" <FUCK*SPAM!@get2net.dk> wrote in message
> [...]
> ialt 772 + moms
>
> Kan det gøres billigere?
>
> Jeg har tidlige betalt over det dobbelte for undersøgelser i og omkring

Det var godt nok billigt.
Vi har heldigvis også en meget flink dyrlæge som er god til at give rabat
( vores to hunde har desværre været en del syge ).
Man bliver bare så glad og føler sig godt behandlet når man ser, at man har
fået rabat på sin regning.
Vi har lige fået den lille steriliseret og den store skulle samtidig syes i
poten. Begge var i narkose og vi kom af med ca 4400 kr. Der var så modregnet
250 sidst på regningen *S*.
Dagen efter skulle Aaliyah have en kvalmestillende sprøjte samt tjekkes ved
såret og det fik vi gratis. Vores dyrlæge smilte bare og sagde " Det går ind
over det store hele ", da jeg spurgte hvor meget det blev.

Så da Aaliyah og Tyson var raske måtte de lige ned med en flaske god rødvin
som tak for god behandling.

Mange hilsner

Karina

Fra : LM

Dato : 30-07-05 06:56

Kito skrev:

> [...]
> ialt 772 + moms
>
> Kan det gøres billigere?
>
> Jeg har tidlige betalt over det dobbelte for undersøgelser i og omkring

Hej!
Ikke nok med de er billige de er også super dygtige!
mvh
Lotte..som også bruger dem!