Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Mere skat end skattepligtig indkomst?
Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 27-07-05 16:27

Hej gruppe

Told&Skat har beregnet at jeg skal betale 60000 i skat, hvoraf de 27000
er betalt.
De har til gengæld også beregnet at min skattepligtige indkomst er
11800, hvilket jeg anser for korrekt.

Kan man komme til at betale 60000 i skat med en skattepligtig indkomst
på 11800?

--
Venlighilsen
Tonny

Fra : janbyrgesen@hotmail.~

Dato : 27-07-05 19:23

er du sikker på at de 60000 relaterer sig til de 11.800 ? har du ikke
gammel restskat? ellers er der noget galt...men dine informationer er
ikke tilstrækkelig til at afgøre det , ring til toldskat i din
kommune og få dem til at forklare...

Fra : Tonny Sejr Kromann

Dato : 27-07-05 21:20

janbyrgesen@hotmail.com wrote:
> [...]
> gammel restskat? ellers er der noget galt...men dine informationer er
> ikke tilstrækkelig til at afgøre det , ring til toldskat i din

Jeg ville bare mene at man betaler skat af den skattepligtige indkomst,
som de i mit tilfælde har beregnet til ca. 11800, og så kan jeg ikke
forstå at de mener jeg skal betale 60000.
Men det er nok ikke så simpelt.
Jeg skal nok gå til T&S imorgen.

--
Tonny

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-07-05 22:49

In article <ea585$42e7ec63$3e3d8f61$22984@news.arrownet.dk>, Tonny Sejr Kromann wrote:

> [...]
> som de i mit tilfælde har beregnet til ca. 11800, og så kan jeg ikke
> forstå at de mener jeg skal betale 60000.

der kunne også være kapitalindkomst. Du kan ikke trække hele din negative
kapitalindkomst fra din indtægt etc etc .

Så T&S er det bedste bud.