finder hele tiden anden trådløs forbindels~
Fra : Manse

Dato : 26-07-05 20:41

Hejsan og håber det er den rigtige gruppe..

Har D-link trådløs forbindelse, min nabo har criso, og min forbindelse
bliver ved med at findes min nabos, og den er lidt langsommere.....Når jeg
deaktivere finder den min egen, og så går der 2 min, så finder den min
naboes igen....

hvor er det lige jeg kan slå det fra, har forsøgt uden held at fjerne min
naboes forbindelse..... Skal lige siges jeg har installeret en Vps klient
til mit arbejde, som selvfølgelig også er criso

Manse

Fra : Mads Bahrt

Dato : 27-07-05 01:49

Manse wrote:
> Hejsan og håber det er den rigtige gruppe..
Det er det ikke - den rigtige er dk.edb.netvaerk.traadloest

Fra : RaZoR

Dato : 27-07-05 07:20

On Tue, 26 Jul 2005 21:40:54 +0200, "Manse" <11kili@sol.dk> wrote:

> [...]
>naboes forbindelse..... Skal lige siges jeg har installeret en Vps klient
>til mit arbejde, som selvfølgelig også er criso

det er fordi i kører på samme kanal .... så du skal bare skifte kanel
.... så skulle den være hjemme :)

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 28-07-05 10:14

On Wed, 27 Jul 2005 08:20:27 +0200, RaZoR <test@inoni.com> wrote:

> det er fordi i kører på samme kanal .... så du skal bare skifte kanel
> ... så skulle den være hjemme :)

Nej.

Man skal definere et separat, genkendeligt SSID på sit eget AP, og så
fortælle OS'et, hvilket SSID, den skal forbinde sig til, og at det
skal lade være med at forbinde sig til alt muligt andet.

-A