Apache som global?
Fra : Ole R.

Dato : 27-07-05 01:38

Hey. Jeg har installeret apache og fået det til at virke med
"localhost"
Jeg kan ikke lure (og jeg har prøvet at søge) hvordan jeg skal gøre
hvis jeg vil have min globale IP til at virke med apache? Hvis jeg
laver servername til min externe IP i stedet for "localhost" får jeg
bare en traditionel "Kan ikke vise"-besked, så der skal mere til men
hvad?
Jeg bruger apache 1.33 da jeg havde store problemer med nyere
versioner.

Fra : Jacob Atzen

Dato : 26-07-05 17:15

On 2005-07-27, Ole R <OR2000@it.dk> wrote:
> Hey. Jeg har installeret apache og fået det til at virke med
> "localhost"

Dit spørgsmål har ikke noget med PHP at gøre. Prøv i
dk.edb.internet.software.apache, der kan de sikkert hjælpe dig noget
bedre end vi kan.

- Jacob Atzen

Fra : Martin

Dato : 27-07-05 00:19

Ole R. wrote:
> [...]
> hvad?
> Jeg bruger apache 1.33 da jeg havde store problemer med nyere

Har du genstartet Apache efter du redegerede din httpd.conf ?

FUT: dk.edb.internet.software.apache