Lyddæmpning af bærbar
Fra : Quarter

Dato : 04-06-01 21:44

Har lige købt en bærbar P3, 1 GHz som larmer ad h... til

Hvordan er mulighederne for at lyddæmpe lortet?

Fra : Uni Bull

Dato : 04-06-01 22:36

Man kan vel nok skifte blæserne til NoiseControl-blæsere (hvis NC-blæsere
findes i den rigtige størrelse)

Hvilken bærbar er det ?
Ikke Dell vel - som du måske kan regne ud står jeg selv overfor køb.
--
Uni Bull
København

Fra : Kenneth Olsen

Dato : 04-06-01 23:25

Uni Bull skrev:

> Man kan vel nok skifte blæserne til NoiseControl-blæsere (hvis NC-blæsere
> findes i den rigtige størrelse)

Tror ikke det er muligt at gøre det i en bærbar, det ligner noget som er
specielt fremstillet til præcis den model den sidder i.

> Hvilken bærbar er det ?
> Ikke Dell vel - som du måske kan regne ud står jeg selv overfor køb.

Syntes nu ikke min Dell Inspiron 4000 larmer, blæseren går kun igang når
den bliver meget varm, er det under normalt kontor brug sker det sjælden
(og efter mindst en time brug) at blæseren går igang, og måden jeg
normalt opdager den er startet på, er at der kommer meget varm luft ud
af siden, hvis man sidder og bruger en mus - så fryser man ikke den hånd
hvis blæseren køre

--
Kenneth Olsen kenneth@olsen.dk http://www.kenneth.olsen.dk
"Det er en sund interesse der får folk til at undre sig over dagligdags

Fra : Uni Bull

Dato : 05-06-01 21:59

"Kenneth Olsen" <kenneth@olsen.dk> skrev i en meddelelse
[klip]
> [...]
> normalt opdager den er startet på, er at der kommer meget varm luft ud
> af siden, hvis man sidder og bruger en mus - så fryser man ikke den hånd
[klip]

Det glæder mig med lidt Dell-erfaringer - der går en uges tid før jeg
bestiller, så hvis der er andre der har Dell-kommentarer (generelt) hører
jeg dem gerne.
Jeg regner med at købe Dell Inspiration 8000.
--
Uni Bull
København K

Fra : René Jensen

Dato : 07-06-01 00:28

Uni Bull wrote:
> Det glæder mig med lidt Dell-erfaringer - der går en uges tid før jeg
> bestiller, så hvis der er andre der har Dell-kommentarer (generelt) hører
> jeg dem gerne.

Jeg har hørt om folk banne deres Dell blærbare maskiner væk til lang bag
helvedet -- men måske har de fået det ordnet med de nyere generationer.

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"