Halvpart
Fra : Tina Holtz Uhre

Dato : 04-06-01 21:20

Jeg er en 25-årig pige, der søger en hest at have part i. Jeg har redet i
fem år, men har holdt pauser pga. børn. Jeg har også haft halvpart to gange
mellem børnene. Jeg søger en rolig, trafiksikker hest. Den må max være 165 i
stang, da jeg ikke så høj. Jeg bor i Tåstrup, så det skal helst være i
omegnen.
Hilsen Tina

Fra : Sofie Hauch

Dato : 07-06-01 08:30

Tina Holtz Uhre <lily@post.cybercity.dk> wrote:

> [...]
> stang, da jeg ikke så høj. Jeg bor i Tåstrup, så det skal helst være i

hej Tina. Kig på Hesten-ettet.dk under Markedspladsen. Der er masser af
annoncer "ude vestpå"

Sofie Hauch
MissSophie@operamail.com