På nettet med bærbar og 6230
Fra : JS

Dato : 26-07-05 10:29

Kan jeg bruge min 6230 til at komme på nettet fra min bærbare (nyere Dell)
og i så fald hvordan?
Jeg har GPRS-abonnement.

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 26-07-05 12:21

Jo, det skulle du kunne....

/A

Fra : Jonas Christensen

Dato : 26-07-05 14:28

> Dell)

Du skal skabe forbindelse mellem den bærbare og telefonen via et kabel,
infrarød eller bluetooth. Herefter skal du bruge en driver, der får
computeren til at "se" telefonen som et modem. Den kan helt sikkert findes
på Nokias hjemmeside.

Herefter skal du ha' konfigureret din opkaldsforbindelse rigtigt. Du kan
sikkert finde hjælp til dette på din udbyders hjemmeside.