hjælp til opsætning af homepage - typo3 hv~
Fra : Martin Jørgensen

Dato : 26-07-05 10:39

Hej NG.

Jeg har hentet typo3 og vil gerne bruge det til at opdatere min hjemmeside.
Først skal det lige siges, at jeg gerne vil henvises til den korrekte
gruppe/det korrekte forum, hvis ikke mit indlæg hører til her. Jeg har
adskillige gange prøvet at connecte til typo3's news.netfielders.de forum,
men nu virker det ikke længere.... Ved ikke om forbindelsen bare er
usædvanligt dårlig?

Hvor henne hører typo3 spørgsmål til? Jeg kan ikke få lavet en
vel-fungerende menu med sideindhold på min hjemmeside og har kigget lidt på
nogen tutorials, uden held...

På forhånd tak,

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Tonni Aagesen

Dato : 26-07-05 11:11

Martin Jørgensen wrote:
> [...]
>
> Hvor henne hører typo3 spørgsmål til? Jeg kan ikke få lavet en
> vel-fungerende menu med sideindhold på min hjemmeside og har kigget lidt på

Prøv at pege din newsreader på "lists.netfielders.de".

Tonni Aagesen

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 27-07-05 13:54

Tonni Aagesen wrote:

> Prøv at pege din newsreader på "lists.netfielders.de".

"The server could not be found". Men ok, man skal åbenbart blot prøve
ufatteligt mange gange og så virker det ind i mellem fordi jeg fik da
skrevet et indlæg eller 2 i går, SVJH (efter at have prøvet omkring 5-6
forskellige tidspunkter)...

Jeg har bare aldrig oplevet så dårlig en news-server, men ok den er vel
også blevet stillet gratis til rådighed af en eller anden og så er
kvaliteten vel derefter...

Pyt, jeg lever nok videre med det.