Qtek og Bluetooth
Fra : Søren B

Dato : 26-07-05 09:42

Hej gruppe!

Jeg kan ikke få mit SE hbh-600 til at virke med min Qtek 8020. Jeg kan i det
hele taget ikke finde ud af hvordan man får parret bluetooth-udstyr med
telefonen. Den bliver ved med at sige at der ikke er noget i nærheden...

Alt hjælp modtages med kyshånd!

Mvh
Søren B.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 29-07-05 05:28

ti 26 jul 2005 10:41:46a satte Søren B sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> [...]
> i det hele taget ikke finde ud af hvordan man får parret
> bluetooth-udstyr med telefonen. Den bliver ved med at sige at der ikke

Det er fordi du ikke har slået bluetooth til på telefonen.
Så gør den sådan som du beskriver. Jeg ved ikke hvor man slår det til på
den model.

Steven

Fra : Jan Vennike

Dato : 29-07-05 06:25

"Steven Nybo Andersen" <ingen@mail.tak> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det er fordi du ikke har slået bluetooth til på telefonen.
> Så gør den sådan som du beskriver. Jeg ved ikke hvor man slår det til på

Hvis det er det samme som på en QTek 8080, så er det Start, Indstillinger,
Bluetooth og så slå det til.

Men for at komme til "parringen" skal man faktisk forbi den menu, så hvis
det havde været slået fra, var det nok blevet bemærket.

--
Jan

Remove the cat in the email to reach me

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 30-07-05 00:14

fr 29 jul 2005 07:24:36a satte Jan Vennike sig på en taburet og skrev
følgende på et stykke vådt franskbrød:

> Men for at komme til "parringen" skal man faktisk forbi den menu,

Så er den lige som 2020 og da andre der kørter Pocket-PC Phone edition

> så
> hvis det havde været slået fra, var det nok blevet bemærket.

man kan jo sagtens have overset noget

Steven