Andet penge
Bille1948 3022
alka 1580
Studerende i udlandet i et ½ år ?
Fra : BS

Dato : 25-07-05 20:16

Hejsa

Jeg har lige 2 spørgsmål til jer som jeg håber i kan svare på eller henvise
mig til den rette information/person/hjemmeside/mm.

Det skyldes at jeg rejser et ½ år til Kina i forbindelse med min ingeniør
uddannelse og har derved følgende spm :

1) Jeg har ladet mig fortælle at man ikke skal betale skat af sin SU når man
er afsted som jeg skal - passer det og hvordan er reglerne ?

2) Når man nu har boet der i et ½ år har man jo naturligt nok købt sig en
masse ting til sit hjem derude. Som jeg læser det på told og skats
hjemmeside må man kun tage ting med hjem for 1350 Kr ?? Kan det passe, for
så kan man jo knap nok tage sit tøj med sig hjem ???

Ser frem til at høre fra jer - På forhånd mange tak