Ver. 4.24 i en 3310 + en masse andre spørg~
Fra : Random2u

Dato : 04-06-01 20:57

Jeg vil lige høre om software ver. 4.24 i min Nokia 3310
Er det den nyeste?
Hvis ikke. Kan det så betale sig at skifte til den nyeste?

Der har været snak om, at man skulle kunne slå lyset i 3310 til/fra.
Er det noget man selv kan gøre, hvis man køber et Datakabel?
Eller ved i om det kommer i en ny software? Hvor kan jeg evt. læse om nye
ver. af software til Nokia?

Hvad koster et datakabel?
Og hvad kan det ellers bruges til?
Passer et datakabel til alle Nokia telefoner?

Random2u

Fra : Devoted

Dato : 04-06-01 22:07

Mange spørgsmål.
Den nyeste er 4,35 hvis ikke jeg tager fejl.
Du kan få den opgraderet gratis hvis du har garanti på endnu (ret mig hvis
jeg tager fejl)

Jeg sælger datakabler til 129.-, og de kan bruges til at lægge nye logoer
ind med, samt ringetoner.
Du skal have forskellige kabler alt efter om det er en 3210, eller 3310.

Mvh..Søren
http://www.kabelsalg.subnet.dk/