Webcam og bluetooth?
Fra : Marineflyver

Dato : 26-07-05 15:11

Hejsa !

Er der nogen der ved, om der findes et lille kamera eller webcam, som kan
styres vha. bluetooth. Min ide er, at jeg har et kamera stående som tager
billeder kontinuerligt eller ved bevægelse. Disse kamera og billeder skal så
via bluetooth styres/sendes til min pocketpc. Jeg tænkte på denne lille
ting, som en form for tyverisikring. Der findes sikker mange og dyre
løsninger, f.eks. ligesom wifi-kamera, men denne løsning kunne måske være
billig.

Mvh.

Marineflyveren

Fra : Brian R. Jensen

Dato : 25-07-05 16:38

"Marineflyver" <marineflyverFJERNDETTE@gmail.com> skrev i en meddelelse

> via bluetooth styres/sendes til min pocketpc. Jeg tænkte på denne lille
> ting, som en form for tyverisikring. Der findes sikker mange og dyre

Rækkevidden på Bluetooth er ca. 10 m, jeg vil tro at du enten selv kan se
tyven, eller at din PDA bliver stjålet hvis den ligger alene :)

/Brian

Fra : Marineflyver

Dato : 26-07-05 01:02

Det er korrekt, at rækkeviden ikke er så stor, men det har jeg heller ikke
brug for.

Der må da findes et webcam til PocketPC, der bruger Bluetooth?

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 25-07-05 20:23

"Marineflyver" <marineflyverFJERNDETTE@gmail.com> crashed Echelon writing

> Date: Tue, 26 Jul 2005 16:11:10 +0200

Det er altså kun mandag d. 25.

--
Bjarke Andersen

Fra : Lars Angus Lyons

Dato : 26-07-05 21:46

Lad nu være med at sætte det op i soveværelset, bluetooth kan fint ses
op til 1km væk, og sikkerheden i bluetooth er jo ikke helt så høj som
oprindelige data-sheets påstår.

Se iøvrigt :
http://www.esato.com/news/article.php/id=226