Bundkort RS480M-IL
Fra : Peet

Dato : 25-07-05 10:12

Hej jeg vil høre om der er nogen der ved hvor jeg kan købe dette RS480M-IL i
Danmark

http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=RS480M-IL&class=mb

MVH PeetDK

Fra : John

Dato : 25-07-05 11:27

On Mon, 25 Jul 2005 11:12:04 +0200, "Peet" <pklundenator@gmail.com>
wrote:

>Hej jeg vil høre om der er nogen der ved hvor jeg kan købe dette RS480M-IL i
>Danmark
>

>http://www.msicomputer.com/product/p_spec.asp?model=RS480M-IL&class=mb

Nu er det bundkort (tilsvarende) der forhandles i DK:

RS480-M2

http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=639

Du ser, at det har 4 ram slots, hvor dit kun viser 2 ram slots.

RS480-M2 er et udmærket bundkort. Jeg bruger det selv. Det kan ikke
overclocke, men det performer udmærket. Jeg bruger en 3500+ og 2x512
Mb ram.

Onboard grafik er såmænd rigtig godt, hvis du ikke er spil-freak. Det
performer i 3D spil som et top-3D kort gjorde for 2-3 år siden.
3Dmarks2001se 1024x768x32 på 5300.

Er review:
http://www.ocworkbench.com/2004/msi/ms-7093/g1.htm

mvh

John

Fra : Hans

Dato : 25-07-05 11:32

John wrote:

> Nu er det bundkort (tilsvarende) der forhandles i DK:
>
> RS480-M2
>
> http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_detail.php?UID=639

Hrm.. RS480M er ikke med S-939 hvis du nu kigger rigtigt efter.

Hans

Fra : John

Dato : 25-07-05 11:57

On Mon, 25 Jul 2005 12:31:45 +0200, "Hans" <nospam@kvik.org.invalid>
wrote:

>Hrm.. RS480M er ikke med S-939 hvis du nu kigger rigtigt efter.

Nånej (754), men det rs480m2, der forhandles i DK, er socket 939.

mvh

John