Ny kat
Fra : Leyna

Dato : 25-07-05 07:32

Jeg lovede for et stykke tid siden at bringe billeder af vores nye
killing (som vi ikke har fået endnu, men tiden nærmer sig, hvor den
kan komme "hjem"), og "han" kan så beses her :
http://leyna.dk/div/samson.jpg
(Det er moderen oppe i højre hjørne.)

Jeg skriver "han", fordi jeg vendte bunden i vejret på kræet for at
tjekke, og nu er jeg godt nok kuns en uvidende bybo, men jeg mente
helt bestemt at der manglede noget, hvis det var en hankat! *G*

"Han" hedder Samson, men jeg tror vi er nødt til at omdøbe "ham" *G*

Og så til spørgsmålet... Vi får "ham" hjem om en god uges tid, og jeg
vil vældig gerne have "ham" neutraliseret med det samme, men for en
hunkat er det jo et lidt større indgreb end for en hankat, så hvor
gammel skal "han"(m/k) være?

Jeg er ikke glad for at skulle ahve en fertil hunkat løbende omkring
(vi har kattelem, så kattene går og kommer som det passer dem), selvom
jeg jo godt ved, at der ikke sker noget sådan lige med det samme, men
hellere en neutraliseret kat fra starten... men det er måske bare en
fiks ide hos mig?

Hvad siger I ?
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : Leyna

Dato : 25-07-05 07:38

On Mon, 25 Jul 2005 08:31:37 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

Undskyld allesammen. Den røg lige forkert. Den skulle selvfølgelig ha'
været i kattegruppen. *sorry*

Fra : x Vuf x

Dato : 25-07-05 09:11

On Mon, 25 Jul 2005 08:37:36 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:
>On Mon, 25 Jul 2005 08:31:37 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Undskyld allesammen. Den røg lige forkert. Den skulle selvfølgelig ha'
>været i kattegruppen. *sorry*

Var der ikke noget om, at du ikke sku' ha' flere katte? ;-D

I øvrigt synes jeg, det er alarmerende med den snavsede næse!
Det kunne godt være kattesyge.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
1 pige og 2 drenge + 2 piger og 1 dreng.

Fra : Leyna

Dato : 25-07-05 10:56

On Mon, 25 Jul 2005 10:10:34 +0200, x Vuf x <sonpetnospam@nospampc.dk>
wrote:

>Var der ikke noget om, at du ikke sku' ha' flere katte? ;-D

Jo, og det er heller ikke mig der har valgt den, men manden i huset.
*SUK* (men den er jo dejlig, ikk'?)

>I øvrigt synes jeg, det er alarmerende med den snavsede næse!
>Det kunne godt være kattesyge.

Og det kan sagtens bare være snavs.
Men jeg tror at hvis vi skal snakke katte, så skal du nok med over i
den korrekte gruppe.