Hej alle..
Så blev det løst.
Jeg ringede ind til Telmore og forklarede problemmet. Der var åbenbart en
fejl på mig derinde. Han rettede det omgående og sagde jeg skulle genstarte
telefonene efter 10 min. Så skulle det være kommet ud til centralen. Han lød
ikke specielt overrasket over problemmet ??
Men nu virker det.
/Thomas
"Thomas Johansen" <sir_thrawnATsofthome.netNOWAY> wrote in message
news:42e3fc04$0$198$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Hejsa
>
> Jeg har et lille problem på mobilen...
>
> Når jeg modtager en MMS skal jeg gå ind på "tdcmobil.dk/findbilledbesked".
> Det undre mig lidt da jeg har en MMS telfon.
> Jeg købte den med TDC abonoment, så den havde TDC's opsætning. Jeg fik den
> låst op og benytter mit gamle Telmore abonoment. MMS et tilmeldt på dette.
> Har kunnet modtage MMS før uden problemmer, men så fik jeg telmore til at
> sende deres opsætning af telefonen og så har jeg ikke kunnet mere!!!! (Jeg
> høre samtidig Telmore om dette problem).
> Er der nogen der ved hvad der kan være i vejen ?? Jeg har genstartet
> telfonen og fået tilsendt opsætning flere gange uden held
> Telefonen er en SE S700i
>
> Thomas
>
>