WAP fejl "#! ?
Fra : Carsten

Dato : 24-07-05 20:50

Jeg prøve at wappe med min SonyEricsson 290i besøger jeg bl.a. siden
www.wap.getjar.com, hvor man kan downloade gratis spil.

Når jeg finder det jeg vil downloade og vælger download til telefone
får jeg følgende besked:

"Der er noget i vejen med siden, du prøver at åbne. Vælg et nyt link."

Er det min wap opsætning eller hvad ???

Jeg har debitel på Sonofon net.

Hilsen
Carsten.

Fra : Søren Blom

Dato : 27-07-05 15:14

"Carsten" <carsten.laursen@faf.kk.dk> skrev
> [...]
> får jeg følgende besked:
>
> "Der er noget i vejen med siden, du prøver at åbne. Vælg et nyt link."

hvordan skriver du adresse i telefonen, du skal bruge den wap.getjar.com
ikke www.wap.getjar.com som du har skrevet i dit indlæg.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Steven Nybo Andersen

Dato : 20-08-05 22:12

sø 24 jul 2005 09:49:31p satte Carsten sig på en taburet og skrev følgende
på et stykke vådt franskbrød:

> Er det min wap opsætning eller hvad ???
>
> Jeg har debitel på Sonofon net.

Du vil få en større svarprocent hvis du henvender dig i
dk.teknik.telefoni.mobil der er til den slags spørgsmål

men angående dit spørgsmål så gætter jeg på forkert adresse, forkert
wapopsætning eller inkompatibilitet mellem side og telefon

men prøv i mobilgruppen hvor du med garanti vil få svar

Steven