Normal opførsel af hund ??
Fra : Eg Egemarke

Dato : 24-07-05 18:14

http://www.wimp.com/leg/

Ja se selv, jeg har oplevet at hunde jager deres egen hale osv. men dette
???
MvH Eg Egemarke

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=265
Manualer til Mc brug emule hent programmet på www.emule.dk

Fra : Ukendt

Dato : 25-07-05 00:26

"Eg Egemarke" <egemarke@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> http://www.wimp.com/leg/
>
> Ja se selv, jeg har oplevet at hunde jager deres egen hale osv. men dette
> ???

Nej, det er ikke normalt at hunde opfatter deres egne lemmer som en trussel.
Hunden på filmen har ikke helt forstået at bagbenet er dens eget. Den
opfatter benet som en fremmed der vil tage dens gnaveben. Langt de fleste
hunde er ikke fjendligt indstillede over for deres egne ben, andet end
gnaveben ;)

Tina

Fra : Studen

Dato : 30-07-05 00:57

Eg Egemarke wrote:
> http://www.wimp.com/leg/
>
> Ja se selv, jeg har oplevet at hunde jager deres egen hale osv. men
> dette ???
> --

Hej Eg

Jeg skulle selv lige til at poste det samme spørgsmål. Jeg tror vi har at
gøre med en skizofren én af slagsen - eller også har den bare en uset form
for "hunde-humor". Det mærkelige er jo at hunden aktivt "rækker ud" med
bagbenet.

Mvh
Studen
--
Støt
http://www.wspa-international.org/

Fra : Helle Jensen

Dato : 30-07-05 07:48

>Det mærkelige er jo at hunden aktivt "rækker ud" med bagbenet.

Jeg er ret sikker på, at der er bundet et stykke fiskesnøre i hundens ben,
og at der står en uden for billedet og trækker i hundens ben.

Så jeg tror ikke, det er hunden, der har humor, men en hund der har en ejer
med en syg humor.

Mvh. Helle
www.helleshunde.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 30-07-05 09:49

On Sat, 30 Jul 2005 08:48:13 +0200, "Helle Jensen" wrote:

> [...]
>i hundens ben.
>Så jeg tror ikke, det er hunden, der har humor, men en hund

Ja, selvfølgelig. Det er da den eneste fornuftige forklaring!
Tak Helle; nu er jeg fri for at spekulere mere på dét.

--
Vh Sonja sonpet(snabelA)pc.dk http://www.sonpet.dk

Ny Papillonhvalpe haves. Kan ses på min HP
2 drenge + 1 pige og 1 dreng.

Fra : Studen

Dato : 30-07-05 14:39

"Helle Jensen" <hellejensen@removethis-newmail.dk> wrote in message
> [...]
> og at der står en uden for billedet og trækker i hundens ben.
>
> Så jeg tror ikke, det er hunden, der har humor, men en hund der har en

Hej Helle

God forklaring... Jeg er tilbøjelig til at give dig ret, men det er MEGET
svært at se. Specielt fordi trækket i snoren så må gå forbi hundens hoved,
der hele tiden drejer ind i "snorens bane" - altså lidt mærkeligt hvis det
kan lade sig gøre. Men helt enig i, at det ville være den logiske
forklaring.

Mvh
Studen