Strømforsyning stor nok?
Fra : TLP

Dato : 04-06-01 20:06

Hej,

Vil en strømforsyning på 250W være nok til en maskine med følgende
konfig:

- 900 Mhz Duron
- 52x cd-rom drev.
- 1 30gig Maxtor 7200Rpm disk
- Geforce2 MX gfx-kort.

/Troels

Fra : Hans Pedersen

Dato : 04-06-01 20:17

On Mon, 4 Jun 2001 21:06:17 +0200, "TLP" <svenpe@post2.tele.dk> wrote:

>Vil en strømforsyning på 250W være nok til en maskine med følgende
>konfig:

Kører med en konfiguration meget lig din (tjek evt. på http://h2ns.dk
) med en 250 Watt'er, og der er ikke problemer.

--
Hans Pedersen
ICQ# 9178476

Fra : Peter Olsen

Dato : 04-06-01 20:26

De fleste vil nok mene at 250W er lidt for lidt. Gå hellere op i 300 watt,
da de fleste bundkortsproducenter mener det er det mest fornuftige. Det
ville jo være surt at bruge penge på et kabinet med en 250W PSU og så finde
ud af at det er for lidt. Prisen er jo heller ikke mere end et par hundrede
kr. mere.
Ligeledes vil jeg også mene at du vil have glæde af at smide et par hundrede
kr. ekstra til prisen og købe et DVD-drev. De fås fra 600-700 (altså omkring
300 kr mere end et CD-drev), men det er naturligvis kun hvis du har brug for
det, og har pengene til det.

--

Peter Olsen
olsen@worldonline.dk

Fra : frenzy

Dato : 05-06-01 00:41

"TLP" <svenpe@post2.tele.dk> wrote in message
> Hej,
>
> Vil en strømforsyning på 250W være nok til en maskine med følgende
> konfig:
>
> - 900 Mhz Duron
> - 52x cd-rom drev.
> - 1 30gig Maxtor 7200Rpm disk
> - Geforce2 MX gfx-kort.

jeg kører 900 mhz duron,2 hd,2cdrom,Geforce ddr med en aopen 235 W
strømforsyning så 250 W burde være nok men kvaliteten af strømforsyningen
har også indflydelse....

Fra : Brian Andersen

Dato : 05-06-01 07:53

Jeg kører med en T-Bird 1200 MHz, 2 HD, brænder, DVD. Geforce 2, med en 250
W, men det afhænger som allerede påpeget en del af kvaliteten af den
pågældende PSU.

Med venlig hilsen
Brian Andersen