Hund slikker sin numse
Fra : EnjoyNews

Dato : 24-07-05 16:26

Hej

Min westie tæve på ca 1½ år slikker sig meget i numsen.. er dette normalt ?
Hun har det også med at sætte sig ned tit og kure numsen henad gulvet, eller
græsset hvis det er udenfor..
Jeg har en anden tæve på 2 år og hun har aldrig slikket sig i numsen.

Kan det tænkes at det er analkirtlerne ?

Mvh
Heidi

Fra : jopa

Dato : 24-07-05 17:11

EnjoyNews skriblede bla:

> Kan det tænkes at det er analkirtlerne ?

Det er det formentlig

--

Mvh. John
www.johns-web.dk

Fra : tina hedeman

Dato : 24-07-05 17:13

hej

ja det kan da godt være analkirtlerne der skal trykkes ud, tag til dyrlæge
hvis du ikke selv kan gøre det.
Nogen synes det lige er ulækkert nok selv at gøre det.
hilsen tina

Fra : EnjoyNews

Dato : 24-07-05 19:04

"tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> hvis du ikke selv kan gøre det.
> Nogen synes det lige er ulækkert nok selv at gøre det.

OK, takker mange gange

Heidi

Fra : N. Buch

Dato : 25-07-05 13:06

Det kan foruden fyldte analkirtler også være en ormekur du skal kigge
Good luck..........
--
Regards
Niels