Net use
Fra : Joke

Dato : 24-07-05 12:31

Hejsa har en XP pro med delte mapper har slået simpel fildeling fra, og skal
naturligvis logge på med en bruger.

Jeg ville gerne lave sådan at andre pcer på mit netværk automatisk får
oprettet et drev har leget med net use men får en logonfejl: Ukendt
brugernavn eller forkert adgangskode.

min net use sti ser sådan ud

net use s: \\192.168.1.33\mappenavnet [brugernavn:adgangskoden]

jeg er 100 % sikker på at brugernavn og adgangskode er ok.

Nogen forslag til hvad der er galt ?.

PS. kører ikke med domæne

Hilsen

Johnny

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 24-07-05 12:41

"Joke" <lpogjpspamershit@hotmail.com> crashed Echelon writing

> [...]
> brugernavn eller forkert adgangskode.

> net use s: \\192.168.1.33\mappenavnet [brugernavn:adgangskoden]

Hvordan ser kommandoen ud præcis, sakset fra hjælp til net use så ser det
ud som om kommandoen skal hedde en af følgende

Hvis der er tale om fælles bruger som eksister på begge maskiner
net use s: \\host eller ip\share adgangskode

Hvis der er tale om bruger som kun findes på serveren
net use s: \\host eller ip\share adgangskode /USER:brugernavn

--
Bjarke Andersen

Fra : Joke

Dato : 24-07-05 16:27

"Bjarke Andersen" <usenet@*spammer*bjoeg.dk> skrev i en meddelelse > Hvis
der er tale om bruger som kun findes på serveren
> net use s: \\host eller ip\share adgangskode /USER:brugernavn

Tusinde tak nu ruller det