Kunne ikke åbne internetsiden
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 24-07-05 10:15

Hej

Jeg har programmeret mig eget lille mikro cms i php. Det benytter sig
meget af includes, og det skulle der vel ikke være problemer i.

Der sker af og til det, at IE dukker op med fejlen

"Kunne ikke åbne siden xxx. Handlingen blev afbrudt"

Kan dette skyldes min php?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : bonfils

Dato : 26-07-05 14:10

"Bo Kamp Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> skrev:

> [...]
>
> Der sker af og til det, at IE dukker op med fejlen
>
> "Kunne ikke åbne siden xxx. Handlingen blev afbrudt"

Nu gætter jeg vildt:
Kunne det være en time-out? Er der noget i koden, der kunne være så
tidkrævende (et database-kald, en løkke), at den timer ud? Jeg har faktisk
også set php blive meget langsom, når den ledte efter elementer, der ikke
var på serveren (desværre kan jeg ikke huske de præcise omstændigheder).
Prøv evt. at indsætte nogen timer-funktioner i din kode til at teste den
med.

--
Kim B.
http://kim.bonfils.com

Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 26-07-05 21:09

[...]

>Nu gætter jeg vildt:
>Kunne det være en time-out?

det kan jeg ikke afvise..

[...]

>Prøv evt. at indsætte nogen timer-funktioner i din kode til at teste den
>med.

har du nogle eksempler?

Mvh
Bo Kamp Dudek
www.bodudek.dk

Danmarks nye slankeportal
-----------------------------
W. www.slankogrask.dk
E. info@slankogrask.dk

Fra : bonfils

Dato : 27-07-05 07:12

"Bo Kamp Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> skrev i en meddelelse

> har du nogle eksempler?

Jeg har ikke selv skrevet de her, men brugt dem til at *sammenligne*
afviklingstid. Så jeg er faktisk ikke helt sikker på, hvad "mikrosekunder"
er.

Anyway, før den kodestump, du vil teste, indsætter du:

<?php
//Get current time
$mtime = microtime();
//Split seconds and microseconds