= i slutningen af mail
Fra : MooreHojer

Dato : 23-07-05 23:40

Hej NG

Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor følgende kode:

http://viborgip.dk/login/sendmail.txt

sætter et '=' i slutningen af mailen?

<--sidste del af mailen -->

Hilsen
Simon Moore Højer og Jarno Berg
www.viborgip.dk=

<--slut-->

På Forhånd Tak!

--
MooreHojer

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 24-07-05 16:52

"MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse
> Hej NG
>
> Er der nogen der kan fortælle mig hvorfor følgende kode:
>
> http://viborgip.dk/login/sendmail.txt

Fjern din connectionstring fra filen, Den giver din server, brugernavn og
adgangskode

> sætter et '=' i slutningen af mailen?

nej, men jeg har været ude for at der blev sat en "_" eller to i slutningen.
jeg løste problemet med to linieskift til slut
(& vbcrlf & vbcrlf)

er det ikke lettere/bedre, kun at definere de ting der ændrer sig én gang

f.eks.

Set objMail = Server.CreateObject( "CDONTS.NewMail" )

objMail.From = "si ... @ ... dk"

objMail.Subject = "Nyt design på www.viborgip.dk"

objMail.Host = "mailout.b-one.net"

do while not rs.eof

objMail.body= "hej " & rs("fornavn") ...

'Læg mærke til at du i din kode har brugt request.form("fornavn").
'Du ved selv hvad du mener

strNavn = rs("email_1")
strDom = rs("email_2")
strLand = rs("email_3")

objMail.To = strNavn & "@" & strDom & "." & strLand
objMail.Send

rs.movenext
loop

Set objMail = Nothing

/Kasper

Fra : Kasper Lindberg

Dato : 24-07-05 16:54

"Kasper Lindberg" <NoSp@m.invalid> skrev i en meddelelse

> "MooreHojer" <simon@moorehojer.dk> skrev i en meddelelse

> Fjern din connectionstring fra filen, Den giver din server, brugernavn og
> adgangskode

Okay, måske ikke server, men b-one-folk kan godt gætte den

/Kasper