Deling af en scanner.
Fra : JohnDK

Dato : 23-07-05 21:15

Hej venner.

Jeg vil gerne kunne dele en scanner på vores lille netværk.
Den bliver tilsluttet til vores hovedmaskine/server.

Vil de øvrige bruger kunne bruge den?

PFT
John

Fra : ///M

Dato : 24-07-05 12:09

JohnDK wrote:
> [...]
>
> Jeg vil gerne kunne dele en scanner på vores lille netværk.
> Den bliver tilsluttet til vores hovedmaskine/server.

Afhænger af din model....!
Men er det "smart" at sætte den til serveren? Hvis softwaren er buggy eller
brugeren afslutter med "luk ned" i stedet for "log af" osv....
Jeg ved der findes netværks-scannere men har sgu aldrig fattet meningen, for
man skal jo hen til scanneren og putte noget i den før man kan bruge det, og
så kunne man da ligeså godt sætte den til en fælles pc og sætte sig der og
arbejde. Måske man skal scanne mere end én gang og så bliver det da noget
renderi.

--
///M

Fra : Brian Hansen

Dato : 25-07-05 00:25

Du kan bruge RemoteScan. www.remotescan.com

> Vil de øvrige bruger kunne bruge den?

Ja.

Brian

Fra : Gunnar

Dato : 25-07-05 07:26

"Brian Hansen" <blh@e-mail.dk> skrev i en meddelelse

> "JohnDK" <news@jal.as> skrev i en meddelelse

> Du kan bruge RemoteScan. www.remotescan.com

Jeg bruger den på en maskine, og så kan det flyttes over netværket.
Gunnar

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 25-07-05 08:52

On Mon, 25 Jul 2005 01:24:37 +0200, "Brian Hansen" <blh@e-mail.dk>
wrote:

>"JohnDK" <news@jal.as> skrev i en meddelelse

>Du kan bruge RemoteScan. www.remotescan.com

Lidt svært at finde noget omkring remotescan, men man skal måske kigge
i et bestemt, ikke særligt synligt hjørne ?

/Hans

Fra : Brian Hansen

Dato : 25-07-05 15:45

> Lidt svært at finde noget omkring remotescan, men man skal måske kigge
> i et bestemt, ikke særligt synligt hjørne ?

Der er også lige en lille tastefejl. Det rigtige link er
http://www.remote-scan.com/

Brian