Browser
stl_s 3840
arlet 2470
Kan ikke se denne side i FireFox
Fra : Paminu

Dato : 23-07-05 14:29

Fra : Christian Bohr-Halli~

Dato : 23-07-05 12:39

Paminu <jadajada@asd.com> posting:

>Hvorfor kan jeg ikke se denne side i FireFox:
>http://www.visionics.ee/curriculum/Experiments/Full%20Adder/Full%20Adder1.html

Billederne?

Der anvendes en omvendt skåstreg, fx "Images\Image152.gif", og ikke
en "normal", fx "Images/Image152.gif".

--
What is life, except excuse for death,

----===== http://www.better-browser.info =====----

Fra : Paminu

Dato : 23-07-05 14:45

Christian Bohr-Halling wrote:

> Paminu <jadajada@asd.com> posting:

> Billederne?

Ja

> Der anvendes en omvendt skåstreg, fx "Images\Image152.gif", og ikke
> en "normal", fx "Images/Image152.gif".

Og hvad gør jeg så for at se dem? Det er i linux jeg bruger firefox

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 23-07-05 13:05

Paminu skrev:

>Og hvad gør jeg så for at se dem? Det er i linux jeg bruger firefox

Bruger Slashy https://addons.mozilla.org/extensions/moreinfo.php?id=426
Jeg går ud fra at den også virker i linux, men har ikke kunnet afprøve det

Allerbedst var det nok at informere webmasteren på siten om problemet.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 23-07-05 14:19

Ivan V. Klattrup skrev:

>Allerbedst var det nok at informere webmasteren på siten om problemet.

Valideringen viser en fejlliste så langt som et ondt år.

--
Bertel