Hvide pletter
Fra : Carlsen

Dato : 23-07-05 08:21

Hej NG...

Min søn har et selskabsakvarium med bl.a. en sort slørhale- den har
imidlertid fået nogle hvide pletter på finnerne - og halefinnen er blevet en
lille smule flosset - hvad kan det skyldes, og hvad skal man/vi gøre ved
det? Slørhalen går sammen med zebra- og perlefisk, en frø, en salamander, to
(i dag 3) kampfisk og en større "fætter" jeg ikke lige kan huske hvad er for
en.
-LC

--
Slet FJERN fra min e-mail adresse ved svar.
Remove FJERN from my e-mail address when replying.

"Nogen har alt,
men det er også alt hvad de har".

Fra : Mikkel Munk

Dato : 23-07-05 10:22

Du køber noget medicin hos den lokaledyrehandel for hvidepletter...

M.

Fra : Carlsen

Dato : 23-07-05 10:49

Mikkel Munk wrote:
> Du køber noget medicin hos den lokaledyrehandel for hvidepletter...

OK...det var jo nemt...troede det var værre :)

-LC

Fra : H.S.

Dato : 24-07-05 13:35

"Carlsen" <FJERNcarlsens@webspeed.dk> wrote in message

> OK...det var jo nemt...troede det var værre :)

Det bliver det også hvis du ikke giver dem medicinen hurtigt - jo hurtigere
de får den, jo mindre bliver risikoen for at de begynder at dø af det.