Samme sms mindst 25 gange???
Fra : Conny Nielsen

Dato : 23-07-05 07:51

Hejsa!

Jeg har fået den samme besked af min niece mindst 25 gange, flere gange i
går aften og i morges lå den samme besked der 16 gange????? Jeg ved min
niece ikke har gjort det med vilje, men hvad pokker kan der være i vejen.
Hun sendte en anden besked den har jeg "kun" modtaget 4 gange.
Hun har telia express og jeg har telia Go, hvis det har noget at sige?
Hendes telefon er en nokia 3200 og min en SEk700i?

Jeg synes det er irriterende at modtage den samme besked 25 gange og smadder
synd for min niece!!!! Kan nogen hjælpe?

MVH

Conny

PS: Er spændt på, om den kommer flere gange og er glad for den lå på lydløs
i nat

Fra : Fischer

Dato : 23-07-05 07:57

> Hun har telia express og jeg har telia Go, hvis det har noget at sige?

Ja, det har noget at sige.
Der er p.t. problemer på Telia's net.

*Fischer

Fra : Conny Nielsen

Dato : 23-07-05 08:21

> Ja, det har noget at sige.
> Der er p.t. problemer på Telia's net.

Hmm, gad vide hvor mange gange min stakkels niece ,så har fået de to
beskeder jeg sendte til hende i går aftes
Takker, ringer lige til hende, når jeg ved hun er oppe.

MVH

Conny