Åbner i nyt vindue = Blank
Fra : JesperB

Dato : 22-07-05 18:10

Hejsa.
Jeg har desværre fået det problem at når jeg trykker på et link, åbner der
sig godt nok en ny side, men denne er helt blank???
Nogen der ved hvad jeg har raget til mig, og hvordan jeg løser det?
Bruger internet explorer.
/Jesper

Fra : MooreHojer

Dato : 23-07-05 11:37

> [...]
> sig godt nok en ny side, men denne er helt blank???
> Nogen der ved hvad jeg har raget til mig, og hvordan jeg løser det?

Det ville hjælpe utroligt meget hvis du kunne fortælle i hvilken
sammenhæng du trykker på det link... er det et du selv har lavet, er det
på en anden persons hjemmeside ...

--
MooreHojer

Fra : JesperB

Dato : 23-07-05 12:00

> Det ville hjælpe utroligt meget hvis du kunne fortælle i hvilken
> sammenhæng du trykker på det link... er det et du selv har lavet, er det
> [...]

Jeps, men troede egentlig at jeg havde fået slettet mit indlæg.
Løsningen fandt jeg her:
http://support.microsoft.com/?kbid=281679
/JB

Fra : MooreHojer

Dato : 23-07-05 12:14

> Jeps, men troede egentlig at jeg havde fået slettet mit indlæg.
> Løsningen fandt jeg her:
> http://support.microsoft.com/?kbid=281679

Ok

--