Pro@cces - Hvilken HW?
Fra : TLP

Dato : 04-06-01 17:38

Hej,

Efter 2 års venten, får jeg endelig fast inet forbindelse og det bliver
form af en TDC Pro@cces forbindelse der inkluderer fast ip.

Det jeg gerne vil vide er hvad TDC manden skal sætte op af hardware &
diverse - så jeg kan instruere
familien ordentligt da jeg ikke selv kan være hjemme på
installationstidspunktet.

Altså hvad er det for udstyr TDC teknikeren skal sætte op og er det helt
op
til den enkelte at bestemme routerens placering?

Mvh
Troels

Fra : FunnyBunny

Dato : 05-06-01 06:04

Hejza...

Jeg har godt nok Netexpress2, men TDC manden lavede et stik til internet,
satte skillefilter op.

Det var det, han trak en ledening fra loftet ned til mit rum hvor pc'eren
står, og lavede et stik.

Router, modem osv skal du selv sætte sammen med stik, og selv installere
det. Medmindre du ikke har betalt penge for det.

Mvh

FB

Fra : Jørgen Thomsen

Dato : 06-06-01 08:36

Den Mon, 4 Jun 2001 18:38:26 +0200, skrev "TLP" <svenpe@post2.tele.dk> :

>Altså hvad er det for udstyr TDC teknikeren skal sætte op og er det helt
>op
>til den enkelte at bestemme routerens placering?
Ja. Den svarer nærmest til et (stort) modem.
Se også min hjemmeside.

- Jørgen

http://proaccess.jth.net/
http://dns.jth.net/ Godkendte DNS servere, nu også med dynamisk IP