AntiVirus og AntiSpam
Fra : Software

Dato : 22-07-05 09:08

Hej NG

Jeg er på udkig efter en sparings partner til opsætning af et større
server setup.

Personen skal have et meget godt og indgående kendskab til SMTP, PHP, MySQL.

Hilsen

Søren Thygesen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 22-07-05 15:35

Software <software@get2net.dk> writes:

> Jeg er på udkig efter en sparings partner til opsætning af et større
> server setup.
>
> Personen skal have et meget godt og indgående kendskab til SMTP, PHP, MySQL.

Prøv at sende dit indlæg i news:dk.opslag.stillinger. Der har du nok
bedre held med at finde en passende person. Alternativt kan du
kontakte et af det mange konsulentfirmaer listet på
<http://linux.dk/support/>.

--
Jacob - www.bunk.cc
Everything ends badly. Otherwise it wouldn't end.