VIC-20 kabel til RGB skærm
Fra : Peter Jonasen

Dato : 21-07-05 16:56

Er der nogen der ved, om jeg kan tilslutte en VIC-20 til en RGB skærm,
som har et DIN-stik - og i givet fald, hvilket forbindelser på VIC-20 ud
stik, der skal forbindes til hvilke på RGB-skærmen ?
--
vh/Peter E. Jonasen

Se også:
http://www.kvv73.dk (Modeljernbanen og de store baner - billeder og idéer)
http://www.digitaltog.dk (Den med de danske digitalvejledninger)

Fra : Basil

Dato : 21-07-05 17:23

Peter Jonasen wrote:
> Er der nogen der ved, om jeg kan tilslutte en VIC-20 til en RGB skærm,
> som har et DIN-stik - og i givet fald, hvilket forbindelser på VIC-20 ud
> stik, der skal forbindes til hvilke på RGB-skærmen ?

Jeg kan huske at have set sådan en oversigt på en hjemmeside engang, hvor
man kunne forbinde stort set alt med alt, altså en beskrivelse af hvordan.
Prøv lidt google, vær kreativ med søgeordene.
Kai

Fra : Max

Dato : 21-07-05 18:45

Hej

Det kan man nok ikke, Vic-20 har kun Composit vidio ud.

> Jeg kan huske at have set sådan en oversigt på en hjemmeside engang, hvor
> man kunne forbinde stort set alt med alt, altså en beskrivelse af hvordan.

Det er nok http://www.hardwarebook.net/connector/av/vic20video.html
der tænkes på.

Mvh Max

Fra : Basil

Dato : 22-07-05 07:57

Max wrote:
> Hej

> Det kan man nok ikke, Vic-20 har kun Composit vidio ud.

> [...]

Just præcis.
Kai

Fra : Peter Jonasen

Dato : 22-07-05 10:02

Basil skrev:

> hvordan.

> Just præcis.
> Kai

Desværre viser den kun computersiden - jeg har også behov for at se
sammenhængen med "ind" på skærmsiden.

Fra : Max

Dato : 22-07-05 10:12

Hej Peter

> Desværre viser den kun computersiden - jeg har også behov for at se
> sammenhængen med "ind" på skærmsiden.

Så bliver du nødt til at fortælle hvilken skærm det drejer sig om.

Mvh Max

Fra : Basil

Dato : 22-07-05 11:47

Peter Jonasen wrote:

> Desværre viser den kun computersiden - jeg har også behov for at se
> sammenhængen med "ind" på skærmsiden.

Den burde du også kunne finde på samme side.
Kai