Absolute D(eath)
Fra : Zeki

Dato : 21-07-05 08:16

Fra : Marianne Hellemose

Dato : 21-07-05 08:32

Zeki skrev
<Skræmmende læsning.>

Tja det mest skræmmende er nok at folk bruger "kemiske giftstoffer" UDEN
at læse brugsanvisningen, som tydeligt siger at man IKKE må bruge det
direkte på dyret.

--
Marianne Hellemose
Skal du købe/sælge/omplacere kat, så læs her

www.katteansvar.dk

Mahatma Ghandi

Fra : fam. Ager

Dato : 21-07-05 08:49

"Zeki" <zeki@[fjerndette]tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Skræmmende læsning.

> Mvh
> Zeki
>
>-------------------------------

du kan læse den efterhånden lange tråd længere nede under samme
overskrift...
mvh. marie

Fra : Leyna

Dato : 21-07-05 08:54

On Thu, 21 Jul 2005 09:16:15 +0200, "Zeki"
<zeki@[fjerndette]tiscali.dk> wrote:

>Skræmmende læsning.
>
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=302901

Ja, når man ikke rigtigt kan vinde gehør for sagen her, så kan man jo
udstille den i EB!

<sarkasme> Og selvfølgelig kan man da ikke vide at et middel til at
bekæmpe lopper med er giftigt.</sarkasme>
--
Leyna
http://www.tungogsmuk.dk

Fra : x Vuf x

Dato : 21-07-05 14:01

On Thu, 21 Jul 2005 09:53:45 +0200, Leyna <leyna@leyna.dk> wrote:

>Ja, når man ikke rigtigt kan vinde gehør for sagen her, så kan man jo
>udstille den i EB!
><sarkasme> Og selvfølgelig kan man da ikke vide at et middel til at
>bekæmpe lopper med er giftigt.</sarkasme>

Hva' dælen...Er hun gået videre i sin selvudstilling?

--
Mvh Sonja http://www.sonpet.dk sonpet(at)pc.dk

En nations storhed og moralske fremgang kan bedømmes udfra, hvordan de behandler deres dyr.
Mahatma Ghandi

Fra : Ukendt

Dato : 21-07-05 09:59

On Thu, 21 Jul 2005 09:16:15 +0200, "Zeki"
> [...]

Ja, det er skræmmende, at hun stadig mener at det ikke er hendes egen
skyld - men stadig udstiller sin egen dumhed !

Og latrin... undskyld Ekstrabladet sorterer jo ikke meget i deres
indhold..

Verner

Fra : x Vuf x

Dato : 21-07-05 14:04

On Thu, 21 Jul 2005 10:58:43 +0200, Verner wrote:

>Ja, det er skræmmende, at hun stadig mener at det ikke er
>hendes egen skyld - men stadig udstiller sin egen dumhed !

Ja, man fatter det jo ikke. Hun er da ellers blevet
gjort ret grundigt opmærksom på sin dumhed her?!

Jeg håber IKKE, at hendes baby også skal betale lærepenge!

Fra : Pwh

Dato : 21-07-05 08:22

Zeki wrote:
> Skræmmende læsning.

Jeg tror at emnet er tæsket grundigt igennem i en tråd lidt
længere nede, og jeg giver dig ret i at det er skræmmede
at tænke på at Gunhild ligefrem er gået til Ekstrabladet,
det viser blot at hun ikke har fattet hvor meget hun har kvajet sig.

/Jens

Fra : Hansen

Dato : 21-07-05 13:59

Jeg er helt enige med "de andre" om at det til en vis grad er selvforskyldt,
og at man ALTID bør læse en brugsanvisning inden brug.
Men når det er sagt, så er det på en måde fint at det kommer ud i
offentligheden hvor farligt nogle ting er at komme på vores dyr. Der er
givetvis mange andre som kunne finde på det sammen uden at tænke sig om.
Jeg kender da også til en person der næsten slog sin kat ihjel ved at komme
alt for meget loppemiddel på den. Den overlevede, men kun fordi jeg ad
omveje fik det at vide fra moderen. Tilfældigvis havde jeg en kat indlagt på
dyrehospitalet og dér lå den forgiftede kat også. Først da jeg fortalte hvad
den havde været udsat for kunne dyrlægen få behandlet den rigtigt.
Vedkommende havde nemlig ikke ville være bekendt at fortælle dyrlægen hvad
hun havde gjort.
Nogle mennesker skulle ikke have dyr...

M.v.h.
LH