Spm. vedr Siemens Gigaset 4010 Micro
Fra : Bettina&Fillip

Dato : 20-07-05 21:26

Hej NG

Jeg har lige været den lykkelige ejer af ovennævnte telefon nogle år, men er
nu bange for at den er død.
Inden den ryger helt til de evige jagtmarker har jeg lige et par spm til jer
i håb om at få liv i den igen.

Problemet er at håndsættet konstant søger efter basen og uanset hvormeget
jeg tænder og slukker kan det ikke connecte til basen.
Jeg ved ikke om problemet ligger i håndsætter eller basen? (Der er
naturligvis strøm til begge enheder).
Er der noget mulighed for fejlsøgning? Har dw brugsanvisningen og fulgt
denne slavisk, desværre også uden held.

Jeg har en gammel Siemens Gigaset 3010 Classic som virker. Havde håbet at
jeg kunne bruge denne som base for håndsættet (4010 Micro), men det virker
ikke rigtigt..
Ved ikke engang om dette er teknisk muligt?

Mvh

Fillip